Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Etter oppdatering her om dagen så slurver den noe sinnsykt! Den støvsuger ikke hele rommet, heller ikke om jeg setter den på zone clean up. Tidligere laget den seg et kvadrat og støvsugde inni den, nå ser det ut som en lager «bølger» og støvsuger inni dem. Problemet er at disse «bølgene» ikke treffer hverandre, og at den ikke lager de overalt. På kartet ser jeg hele rommet, og det er jo støvsugeren som lager kartet, hvorfor slurver den så da? 🤔
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. februar 2019 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2019 Jeg fant feilen, sannsynligvis var sensorene så tilsmusset at den ikke så ordentlig🙈
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Er du fornøyd med den robotstøvsugeren? Vi vurderer å kjøpe denne. Bruker du vaskefunksjonen i tillegg til støvsugeren? Anonymkode: 0b198...082
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2019 veldig fornøyd med den. Den er grundig og rask. Bruker ikke moppefunksjonen mye, men har forsøkt den. Vil absolutt anbefale den👍🏻 liker spesielt godt appen som gjør at du kan se støvsugeren når du ikke er hjemme også, sette den på og se på kartet hvor den har vært.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 1 time siden, den perfekte mor skrev: veldig fornøyd med den. Den er grundig og rask. Bruker ikke moppefunksjonen mye, men har forsøkt den. Vil absolutt anbefale den👍🏻 liker spesielt godt appen som gjør at du kan se støvsugeren når du ikke er hjemme også, sette den på og se på kartet hvor den har vært. Supert, tusen takk for svar! Må få bestilt meg en slik 😊 Anonymkode: 0b198...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå