Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Har du sluttet med Pepsi Max og merket forskjell på kropp, energi osv? hvordan gikk det å slutte (nedtrapping eller tvert?)? Hvor lenge før du merket Evt bedring? Hva drikker du nå istedenfor? jepp jeg er avhengig, drikker mye Pepsimax og sliter ned energinivået. Anonymkode: bfc4f...1b7
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Min tidligere kollega som drakk veldig mye pepsi max, kuttet tvert. Hun ble kjempedårlig, og måtte begynne å drikke det igjen for så å heller å trappe ned over litt tid. Anonymkode: eb535...ede
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Nå har jeg kuttet ut cola, så kanskje ikke helt det samme men.. Jeg har fått veldig vondt i hodet og følt meg uggen hvis jeg slutte tvert. Så jeg trapper ned. Til slutt er det bare ett glass om dagen, så noen slurker og så stopp. Funker bedre for meg. Anonymkode: 765bc...359
Mia_73 Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 Jeg var skikkelig avhengig, når siste flaske ble åpnet begynte jeg å bli nervøs. Så ble jeg innlagt på sykehus og pga komplikasjoner lå jeg noen dager ekstra. På sykehus ingen Pepsi, så jeg gledet meg til et stort glass med iskaldt Pepsi Max. Og jo, det ventet på meg da jeg kom hjem. Men ved første slurk ble jeg nesten kvalm, æsj så forferdelig det smakte! Det er nå over 5 år siden og jeg klarer ikke smak av søtningsstoff i drikke lengre. Jeg har gått over til Soda Stream, drikker mye kullsyret vann, ofte med en dæsj lime. Har spart et formue.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 Gikk fint som vare det! Drakk flere liter om dagen (!!), sluttet tvert og har ikke drukket Pepsi Max på 6 år!! Anonymkode: 48f76...825
Pobie Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 Det er ingenting som skjer, siden pepsi max ikke er skadelig for kroppen. Det verste som kan skje er at man får litt abstinenser og hodepine pga man kutter koffein.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 Jeg prøvde en gang. Fikk vondt i hodet og fant ut at det ikke var verdt det😅 Anonymkode: 422b2...755
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 Lev livet, drikk pepsi Max 😅 Anonymkode: 6e6cb...8ea
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #9 Skrevet 28. februar 2019 Sluttet i sommer.Synes plutselig ikke at det smakte noe særlig lengre.Var veldig greit å bli ferdig på den måten.Heg drikker te så fikk koffein dosen derfra istede,fungere kjempe greit.Men merker ingen helse gevinst da🤔 Anonymkode: 72f36...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå