Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 For første gang skal vi til syden 😁 en gang måtte det skje oss og 🙈 vi er en familie på 5. Barn fra 6-13 år. tenker helst sør i Spania, der er det vel varmest? Skulle vert aktiviteter for barn. Ikke kun ligge på stranda liksom. Tenker mai/juni 🤔 Anonymkode: 7048a...594
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Fuengirola er veldig fint med barn. Jeg har bodd der,da med 3 barn fra 1-9 år Anonymkode: a5d1e...ffe
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Fuengirola er veldig fint med barn. Jeg har bodd der,da med 3 barn fra 1-9 år Anonymkode: a5d1e...ffe Takk for tips. Måtte Google det, og det såg nydelig ut der ☺️ Anonymkode: 7048a...594
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Veldig flott plass. Er en veldig fin strand der,men det er også mye annet å finne på. Bioparken er flott,er badeland,tivoli,sohail slottet,havfiske, mijjas landsby. Er også kort vei til Marbella, masse lukausbåter/biler du ser en gang i livet,flotte villar osv. vil dere ta en dag til storby,er det kort vei inn til Malaga. Taxi koster rundt 10 euro dit,toget er ikke mange cent hotels og booking har masse hotell og leiligheter. Men vil dere bo litt rimelig og fint,så skjekk ut idealista og Airbnb Anonymkode: a5d1e...ffe
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 Jeg liker meg godt på Costa Blanca, tar fly til Alicante. Mye forskjellig å finne på med barna i Benidorm (flere vannparker, zoo, fornøyelsesparker osv). Mange fine perler langs kysten, som Altea, Calpe, Moraira osv. Vi har leid hus i dette området flere ganger😊 Kan også ta dagstur til Valencia f. eks. Anonymkode: 1113e...41d
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 Bor dere i Benalmadena Costa så har dere gåavstand til tivoliworld, sealife og selwo, og flott strandpromonade☆ Anonymkode: 91d55...286
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå