Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Ikke hørt fra han på lenge. Håper hver dag å høre fra han. 😔 Vet det er litt sykt. Sist jeg kontaktet han var 9 feb. Har egentlig lyst å skrive til han, men jeg blir vel bare dum i hans øyne? Blir dette bedre hvor lengre tid det går? Noen som har/har hatt det sånn. Tips? Anonymkode: 36507...b19
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Hvilken relasjon har dere til hverandre? Sånn generelt sett vil jeg si at en mann som ikke har latt høre fra seg på nesten tre uker ikke er interessert. Så jeg hadde forsøkt å akseptere det og bare fokusere på andre ting, prøve å sette en strek over det. Rist ham av deg. Neivel, da var dere ikke rett for hverandre (selv om du trodde det), da er det bare å gå videre. Ikke kast bort masse av tiden din på å vente på livstegn fra en mann som tydeligvis ikke er særlig interessert i noe seriøst med deg. Anonymkode: e3c8d...513
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Det blir bedre! Men det kan ta tid. Distraher deg selv ved å finne på ting som gir deg positiv energi og som du synes er gøy. Slett kontaktinfoen hans så du ikke blir fristet til å ta kontakt igjen! Anonymkode: 0748a...a51
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 Ja, har funnet ut han ikke er interssert i meg. Synes det er tungt, men håper det kommer en annen litt bak som gjør. Skal prøve å ikke bli fristet til å gi han en lyd. Skal prøve å gå videre. Anonymkode: 36507...b19
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, har funnet ut han ikke er interssert i meg. Synes det er tungt, men håper det kommer en annen litt bak som gjør. Skal prøve å ikke bli fristet til å gi han en lyd. Skal prøve å gå videre. Anonymkode: 36507...b19 Gjør som hun andre skrev, slett kontaktinformasjon, slett ham fra sosiale medier. Da slipper du de der stadige påminnelsene, og du slipper fristelsen med å sende ham en melding for å kanskje høre noe tilbake. Kutt all kontakt, det er enklere. Anonymkode: e3c8d...513
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Gjør som hun andre skrev, slett kontaktinformasjon, slett ham fra sosiale medier. Da slipper du de der stadige påminnelsene, og du slipper fristelsen med å sende ham en melding for å kanskje høre noe tilbake. Kutt all kontakt, det er enklere. Anonymkode: e3c8d...513 Skal gjøre det! Takker for tips. Anonymkode: 36507...b19
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal gjøre det! Takker for tips. Anonymkode: 36507...b19 Det er erfaring som snakker. Vet det ikke er noe godt, men det er bedre å gjøre kort prosess. Kan hende du til og med føler litt "panikk" når du sletter ham, for tenk om han.... liksom. Men det er helt normalt å føle det. Om han virkelig hadde vært interessert hadde han ikke latt det gå så lenge uten kontakt, og skulle han finne på at det var dumt å la deg gå og at han ønsker seg noe seriøst med deg likevel, da vil han fint finne deg om han vil. Så hold deg hard og bare hopp i det å slette ham. Slett gamle meldinger fra ham også, ellers er det lett å mimre over dem og forlenge egen pine og fyre opp håpet igjen. Been there, done that, too Anonymkode: e3c8d...513
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #8 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er erfaring som snakker. Vet det ikke er noe godt, men det er bedre å gjøre kort prosess. Kan hende du til og med føler litt "panikk" når du sletter ham, for tenk om han.... liksom. Men det er helt normalt å føle det. Om han virkelig hadde vært interessert hadde han ikke latt det gå så lenge uten kontakt, og skulle han finne på at det var dumt å la deg gå og at han ønsker seg noe seriøst med deg likevel, da vil han fint finne deg om han vil. Så hold deg hard og bare hopp i det å slette ham. Slett gamle meldinger fra ham også, ellers er det lett å mimre over dem og forlenge egen pine og fyre opp håpet igjen. Been there, done that, too Anonymkode: e3c8d...513 Takker for gode råd fra dere. Du har rett i det ang å lese gamle meld osv. Det har jeg gjort og tenker jo enda mer på han da. Så blir jo egentlig selvpining. Så det er vel bare til å slette hardt og brutalt å håpe det går fort over. Anonymkode: 36507...b19
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #9 Skrevet 27. februar 2019 Må tilføye en ting, men synes det er synd og rart at jeg kan bli så betatt og ikke han. 😔 Anonymkode: 36507...b19
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #10 Skrevet 27. februar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må tilføye en ting, men synes det er synd og rart at jeg kan bli så betatt og ikke han. 😔 Anonymkode: 36507...b19 Når man er der du er nå så er det jo helt ubegripelig! Man kan liksom ikke forstå at det skal føles så riktig, og så er det ikke slik for den andre. Bare husk at det er ikke deg det er noe feil med, det er dere som ikke passer sammen. Hvorfor trenger du egentlig ikke vite, selv om man alltid ønsker å vite. Men årsaken er uviktig, for ved å trekke seg unna, da har du det klareste svaret av alle - dere er ikke riktige for hverandre. Husk også at du ikke ønsker å dele livet med en mann som ikke greier å kommunisere om følelser. Du ønsker deg en mann som respekterer deg, som tør å stå i også de litt mer ubehagelige situasjonene. Denne mannen fungerer ikke slik nå, da er det bra at du finner det ut først som sist, før du blir enda mer hekta, for da tar det gjerne lengre tid å komme over det. Anonymkode: e3c8d...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå