Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Mannens firma skal selges. Vår andel er en god del millioner. Noen som vet hvor mye skatt vi skal betale hvis vi ikke gjør noe spessielt? Det er et aksjeselskap. Anonymkode: b2966...a22
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannens firma skal selges. Vår andel er en god del millioner. Noen som vet hvor mye skatt vi skal betale hvis vi ikke gjør noe spessielt? Det er et aksjeselskap. Anonymkode: b2966...a22 Du betaler skatt på lik linje som ved utbytte på gevinsten. Dvs salgssum - hva dere la inn ved kjøp/oppstart = gevinst *1,44 * 22% Anonymkode: 4442c...609
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du betaler skatt på lik linje som ved utbytte på gevinsten. Dvs salgssum - hva dere la inn ved kjøp/oppstart = gevinst *1,44 * 22% Anonymkode: 4442c...609 Takk, jeg trodde det var mer. Hvis det er alt blir vi sittende igjen med mye😆. Anonymkode: b2966...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå