Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Nå klarer jeg ikke mer snart. Er forelsket så det holder i en annen enn min mann. Før dere henger meg nå så kan jeg fortelle at vi kun deler postkasse etter at jeg oppdaget økonomisk utroskap for over 1 år siden, null sex, og glad hver gang han er lengre borte i forbindelse med jobb! Så har det seg at jeg har blitt meget sporty av meg og har en venn som jeg ofte trener med. Praten går lett og vi kan snakke om alt Problemet er at jeg nå har begynt å følelser for han. Hva søren skal jeg gjøre? Anonymkode: 612c5...68a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Rydd opp og ev. avslutt der du er før du roter deg inn i noe annet. Hvorfor blir du med en mannen? Økonomisk utroskap gjentar seg som regel hvis man blir i forholdet uten at begge jobber - mannen med årsaken til sitt økonomiske rot og dere som forhold. Har sett så mange gå i den fella, og etter 1-2-3 år er mannen på gang igjen, gjelden er enda større, og de bruker det som enda bedre grunn til ikke å gå. Å fortsette i dette forhold er risikosport for deg hvis dere er gift. Rydd opp i livet ditt, ikke gjør det mer vanskelig med å rote deg borti en ny mann. Har du og mannen barn og det uansett blir brudd risikerer du at det blir enda vanskeligere for barna fordi du og mannen samarbeider enda dårligere hvis han oppdager at du har vært utro. Ikke gå ned på hans nivå. Vær bedre. Anonymkode: 41c3c...43d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Takk for svar ❤️ Er helt klar på at jeg må rydde opp i "rotet" her først og har ingen planer om å inngå forhold med det første. Aner vel egentlig ikke helt hvor jeg har han andre, men noe har jeg skjønt stemmer. Vi snakker sammen hver dag , rådfører med hverandre og han har prøvd å få et forhold til å funke 2 ganger, men klarer det ikke helt. Tør heller ikke spørre han om hva han føler for meg. Mannen hadde skjult gjeld på 1,4 som jeg ikke visste om, og bare flaksen at huset står på meg , og den sjarmøren hadde skaffet seg postboks slik at jeg ikke skulle finne ut noe. Heldigvis har han ikke tatt opp lån i mitt navn, men sauset seg selv ned i hel..... med dette! Kjenner jeg er helt ferdig med han faktisk og ja vi har 1 barn sammen. HI Anonymkode: 612c5...68a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar ❤️ Er helt klar på at jeg må rydde opp i "rotet" her først og har ingen planer om å inngå forhold med det første. Aner vel egentlig ikke helt hvor jeg har han andre, men noe har jeg skjønt stemmer. Vi snakker sammen hver dag , rådfører med hverandre og han har prøvd å få et forhold til å funke 2 ganger, men klarer det ikke helt. Tør heller ikke spørre han om hva han føler for meg. Mannen hadde skjult gjeld på 1,4 som jeg ikke visste om, og bare flaksen at huset står på meg , og den sjarmøren hadde skaffet seg postboks slik at jeg ikke skulle finne ut noe. Heldigvis har han ikke tatt opp lån i mitt navn, men sauset seg selv ned i hel..... med dette! Kjenner jeg er helt ferdig med han faktisk og ja vi har 1 barn sammen. HI Anonymkode: 612c5...68a Bestem deg først hva du vil med det forholdet du er i. Hvis du vet at du nå skal sette i gang prosessen med å gå fra ham, da har du tatt en beslutning. Da kan du ev. ta en prat med han andre også. Si det som det er, du liker ham veldig godt, du vet ikke hvor dere står, du vil ikke rote til noe før du har ryddet opp i det forholdet du er i, men du lurer på hva han tenker. Hvis det er seriøse følelser mellom dere, da er det jo greit at han får vite at du har satt i gang prosessen med å gå fra mannen. Og er han seriøs, da greier han også å vente til du er fri. Anonymkode: 41c3c...43d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 Ja får ta meg selv i nakken nå og sette i gang prosessen enten jeg vil eller ikke. Kan ikke ha det slik resten av livet mitt og ikke skjønner jeg hvordan jeg klarte å surre meg bort i en slik tullekopp. Men men, etter 10 år så er det nok! HI Anonymkode: 612c5...68a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja får ta meg selv i nakken nå og sette i gang prosessen enten jeg vil eller ikke. Kan ikke ha det slik resten av livet mitt og ikke skjønner jeg hvordan jeg klarte å surre meg bort i en slik tullekopp. Men men, etter 10 år så er det nok! HI Anonymkode: 612c5...68a Dessto større grunn til å ta det rolig med den andre mannen. Men se på det at du har møtt en annen du liker som et spark bak for å rydde opp i livet ditt og kvitte deg med den "dødlasten" av en mann du lever med nå og ikke lenger har et forhold til. Så rydd opp for din egen del, helt uavhengig alle menn. Anonymkode: 41c3c...43d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 Når jeg setter i gang denne prosessen så er det kun for min egen del. Jeg vil ha det bra og kjekt med en flørt som kan utvikle seg videre på sikt. Lar meg ikke rive over ende for et mannebein Takk igjen for svar HI Anonymkode: 612c5...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå