Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Hei fikk svar på prøvene mine i dag i forhold til hsg målingen og den var på 1800 og får svar på den andre i morgen eller fredag. Men spørsmålet mitt er det en normal verdi i 5+0 og må den dobbel seg eller er økning nok? Svar kun på spørsmålene er dere snill. Anonymkode: 0214b...f96
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Hcg er veldig individuelt, noen kan måle mye høyere enn andre og likevel være gravid med et friskt foster, så det er litt farlig å begynne sammenligne seg med andre.... Derfor blir det vel ikke oppgitt på de fleste norske nettsider, men om du googler "hcg levels" finner du flere utenlandske sider som oppgir gjennomsnittstall. Men 1800 tyder helt klart på en graviditet, og det skal øke jevnt til uke 11-12 eller noe sånt før det synker litt igjen og holder seg ganske stabilt resten av svangerskapet. Anonymkode: 142f8...1ed
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Jeg synes dette så flott ut. Her kan du se gjennomsnittlige hcg målinger. Dpo betyr dager etter eggløsning eller egginnsett. http://hcglevelschart.blogspot.com/2016/03/hcg-levels-chart-for-singleton-pregnancies.html?m=1 Hcg skal doble seg etter 72 timer. Jeg hadde normal stigning i starten av svangerskapet. Var på ultralyd tidlig og vet jeg bare bar på ett barn. Jeg begynte å blø og hcg’en min sank. Fikk beskjed om at det var abort. Men så steg den igjen- og i dag er jenta mi 4 1/2 år💕 Men normalt skal den altså doble seg hvert 3 døgn. Du ligger iallfall superbra❤️ Anonymkode: c20b7...fda
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes dette så flott ut. Her kan du se gjennomsnittlige hcg målinger. Dpo betyr dager etter eggløsning eller egginnsett. http://hcglevelschart.blogspot.com/2016/03/hcg-levels-chart-for-singleton-pregnancies.html?m=1 Hcg skal doble seg etter 72 timer. Jeg hadde normal stigning i starten av svangerskapet. Var på ultralyd tidlig og vet jeg bare bar på ett barn. Jeg begynte å blø og hcg’en min sank. Fikk beskjed om at det var abort. Men så steg den igjen- og i dag er jenta mi 4 1/2 år💕 Men normalt skal den altså doble seg hvert 3 døgn. Du ligger iallfall superbra❤️ Anonymkode: c20b7...fda Takk, skjønner ikke så mye av de der sidene der🙈 så det skal i hovedprinsippet stige dobbel så mye til i morgen da? Så bra det gikk bra da❤️ Okey, så om den skal dobbel seg hvert 3 døgn så er det jo ikke sikkert den er dobbel til i morgen siden jeg tok ny prøve i dag, men så lenge det er en stigning så er det positivt? 🤞🏻😊 Anonymkode: 0214b...f96
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hcg er veldig individuelt, noen kan måle mye høyere enn andre og likevel være gravid med et friskt foster, så det er litt farlig å begynne sammenligne seg med andre.... Derfor blir det vel ikke oppgitt på de fleste norske nettsider, men om du googler "hcg levels" finner du flere utenlandske sider som oppgir gjennomsnittstall. Men 1800 tyder helt klart på en graviditet, og det skal øke jevnt til uke 11-12 eller noe sånt før det synker litt igjen og holder seg ganske stabilt resten av svangerskapet. Anonymkode: 142f8...1ed Takk for svar, ja har lest litt og de fleste steder står det at det er veldig forskjellig fra person til person og svangerskap hva den skal ligge på. Krysser bare fingrene for at det denne gangen skal gå bra, har i det minste symptomer ennå 😊🤞🏻 Anonymkode: 0214b...f96
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 Hei! Jeg fikk svar fra målingen i dag, har målt annen hver dag og den viste stigning. jeg hadde feil på hva jeg hadde på første, den var vist på 1700 og den jeg fikk svar på i dag var 2991, er dette en fin stigning? Legen sa det var kjempe bra. Men jeg er gravid for andre ganger, hadde en sa tidligere. Veldig usikker på hva jeg skal tenke. Anonymkode: 0214b...f96
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei! Jeg fikk svar fra målingen i dag, har målt annen hver dag og den viste stigning. jeg hadde feil på hva jeg hadde på første, den var vist på 1700 og den jeg fikk svar på i dag var 2991, er dette en fin stigning? Legen sa det var kjempe bra. Men jeg er gravid for andre ganger, hadde en sa tidligere. Veldig usikker på hva jeg skal tenke. Anonymkode: 0214b...f96 Dette høres kjempebra ut! Pust med magen nå, og prøv og ikke tenke for mye på at det gikk galt forrige gang. Dessverre er det normalt å oppleve spontanabort, (det gjør det selvfølgelig ikke mindre trist for de som opplever det), for så å bære frem et friskt foster senere. Tror ikke det trengs rent fysisk, men skal likevel krysse fingrene for deg. Dette går nok veldig bra! Og gratulerer så mye med graviditeten! Anonymkode: 134d3...311
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 Tusen takk! Da krysser jeg fingrene for at dette går bra frem over 🤞🏻Og tusen takk for svar!😊 Anonymkode: 0214b...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå