Gå til innhold

Hvilken shake/erstatningsmåltid er sunn og god til lav pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke på slankeren. Men har det hektisk og taklet dårlig å ha lavt blodsukker. Så vil ha i bakhånd når jeg ikke rekker andre løsninger.

Anonymkode: ef18e...965

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellombarer

Anonymkode: 350c5...20e

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mellombarer

Mellombarer er ikke sunne. Full av fyllstoffer og tilsetning 

Anonymkode: d59bc...437

Skrevet

Proteinbarer er min guilty pleasure. Naturediet fra dagligvaren er ok, star nutrition sine er mine favoritter.

Anonymkode: dc822...1cb

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mellombarer er ikke sunne. Full av fyllstoffer og tilsetning 

Hvilke fyllstoffer og tilsetninger tenker du på da?

Skrevet

Beklager å pisse i shaken din, men ingen shake er sunn. En neve nøtter gjør bedre nytte. Det meste gjør bedre nytte. Hvis du plages av lavt blodsukker bør du spise mer langsomme karbohytdrater. 

Anonymkode: e871f...d3f

Skrevet

Lag matpakker. Du kan spise mens du går. Jeg har spist kylling, ris og haugevis av brokkoli mens jeg har hentet på sfo, i bilen, på foreldremøte, hos venninner, i garderober, i venterom osv. Trenger du noe enklere kan du lage ei brødskive. 

Anonymkode: 864de...153

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke fyllstoffer og tilsetninger tenker du på da?

Det er bare å lese ingredienslisten så skjønner du det. Jeg leste vel opp ca 20-30 ingredienser på baren jeg spiste her om dagen. Av den grunn spiser jeg slikt maks en gang i måneden 

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Beklager å pisse i shaken din, men ingen shake er sunn. En neve nøtter gjør bedre nytte. Det meste gjør bedre nytte. Hvis du plages av lavt blodsukker bør du spise mer langsomme karbohytdrater. 

Anonymkode: e871f...d3f

Alt av karbohydrater omdannes til glukose i blodet uansett så karbohydrater bør aldri spises alene da det gir ujevnt blodsukker og dermed ujevn energi . 

Eks: ta en neve valnøtter for så å ta ett eple. Da slipper du kluss i blodsukkeret og påfølgende slapphet 

Skrevet

Jeg drikker en proteinshake (whey) før jeg drar fra jobb. Da klarer jeg løpe- sykkelturen hjem og dauer ikke før middag :)

Anonymkode: 51291...919

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...