Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Hvordan kler dere barna dere nå? Her i Oslo er det 9 grader i dag. Det er kanskje på tide å finne frem parkdressen igjen? Anonymkode: 21d87...561
Toneelise Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan kler dere barna dere nå? Her i Oslo er det 9 grader i dag. Det er kanskje på tide å finne frem parkdressen igjen? Anonymkode: 21d87...561 Nei ville ikke gjort det enda.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Her er det en meter snø fortsatt og -1 så jeg ville nok ha beholdt den litt til. Men om det er 10+, bart og uten snø så vraker du så klart vinterdressen.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan kler dere barna dere nå? Her i Oslo er det 9 grader i dag. Det er kanskje på tide å finne frem parkdressen igjen? Anonymkode: 21d87...561 Ikke veit jeg hvor i Oslo du er, men her akte ungene til skolen på skare og is og det var kuldegrader. Akebakkene i skolegården er jo superpopulære og ingen går uten vinterdress. Anonymkode: c49a0...2ed
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 Bor på Nordvestlandet og her har vært oppi 15 gr i løpet av siste uken, men er kald vind da. Bruker vinterdress uten mellomlag. Vi har hele mars foran oss og det kan like gjerne bli full vinter som vår, så jeg har ingen planer om å legge bort vinterklærne enda. Anonymkode: 6f471...c49
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 På 26.2.2019 den 14.34, Anonym bruker skrev: Hvordan kler dere barna dere nå? Her i Oslo er det 9 grader i dag. Det er kanskje på tide å finne frem parkdressen igjen? Anonymkode: 21d87...561 Selvfølgelig. Det skal jo være forskjell på vinter og vår. Ser noen barn som går likedan kledt ute i bhg når det er 8 plussgrader som når det er 8 kuldegrader. Da får jo ulla ingen effekt når det først er kaldt. Vi har brukt parkdress i bhg noen uker Vi sjekker været og tilpasser bekledningen etter det. Eks tynnere lue om det er 8 varmegrader Vi bor i Oslo Anonymkode: 4012d...131
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 Bruker også regntøy med ull under i Oslo. Da har hun ullundertøy innerst. Ikke vært problem med at hun kald. Hun er aktiv og beveger seg masse. Samme med gutten min i småskolen. Bruker foret regndress. Han har kommet hjem søkk våt da han fortsatt brukte vinterdress. Det er for fuktig i snøen nå, og med godt nok tøy er regntøy best - syns jeg! Beholder vintersko litt til.. Anonymkode: 410a6...30d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #8 Skrevet 27. februar 2019 Vinterdressen her er ikke gørrvarm av seg, så hun kan fint bruke den enda, men uten mellomlag. Syns det er bedre enn parkdress+fleece/ull. Det blir klumpete, syns jeg. Anonymkode: 6d74d...575
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #9 Skrevet 27. februar 2019 Her brukes vinter og vårtøy omhverandre. Vinterdressen blir aldri pakket vekk før april kommer, for det kommer alltid ett snøfall i slutten av mars. Har ikke småbarn lengre, men hade jeg hatt barnehagebarn nå hadde båe tynn og tykk dress hengt i barnehagen. Vinterskoa hade stått siden det r kaldt på bakken. Har fortsatt en meter snø i hagen, men krokusen blomstrer i husveggen så sier vel sitt at det er veldig skiftende omdagen. Anonymkode: 7c228...aba
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2019 #10 Skrevet 27. februar 2019 Har bhgbarn, Østlandet utenfor Oslo. Lær bhg velge mellom vinterdress og regntøy. Anonymkode: 51aac...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå