Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Kan det være bare forbigående eller bør man oppsøke lege uansett? Har i en uke nå vært vanskelig å bevege ytterste ledd på langefinger. Hovent og vondt i leddet, vanskelig å bøye. Har også en del verking i hendene. Så hører jeg om så mange som har sånne rariteter som bare sier at de har arterose og det er helt vanlig. Så usikker på om jeg bør sjekke det hos legen eller se det litt an et par uker. Anonymkode: 29931...eb3
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Jeg gikk med smerter i hender, fingre og håndledd i ca 2 mnd før jeg dro til lege. Da klarte jeg ikke vri opp kjøkkenkluten lengre. Ble henvist til mr av hender/håndledd, men den viste ingenting. Har tidligere fått påvist artrose i knærne, så vi ble enige om at det er artrose i hendene også. Prøvde ut forskjellige medisiner og fant til slutt en type som funker uten altfor mange bivirkninger. Etter en liten kur med betennelsesdempende, ble det bra. Nå verker det i perioder bare. Anonymkode: 28465...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå