Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Er på Aap og har det til 01april. Fikk brev igår at nav har sendt brev til legen min hvor de etterlyser epikrisen min og hvordan det går med meg. . Altså samme brevet som legen har fått har jeg også fått. Bør jeg bestille time hos legen? Anonymkode: e9601...44b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Tips: når du selv sitter å lurer på om du skal kontakte legen eller ikke (uansett grunn), så ring legekontoret ditt. Er dette noe du må snakke med lege om, setter helsesekretæren opp en time til deg. Der vil du få svar på om du må snakke med lege eller ikke. Anonymkode: 783f2...108
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tips: når du selv sitter å lurer på om du skal kontakte legen eller ikke (uansett grunn), så ring legekontoret ditt. Er dette noe du må snakke med lege om, setter helsesekretæren opp en time til deg. Der vil du få svar på om du må snakke med lege eller ikke. Anonymkode: 783f2...108 Wow! 👍 Anonymkode: e9601...44b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 Hvis du ikke akkurat har hatt en time til legen din slik at denne er helt oppdatert om hvordan formen din er nå så bør du selvfølgelig bestille en legetime så fort som mulig. Du vet jo at vedtaket du har går ut snart og at det da som regel kreves ny dokumentasjon, så her bør du - for din egen del - ligge i forkant og sørge for at legen din er oppdatert slik at denne kan skrive et vettugt svar til Nav. Slik jeg tolker brevet fra Nav har de ikke noen oppdatert informasjon om deg, de aner ingenting om hvordan det går med det. Da tolker jeg det også slik at du heller ikke har hatt noe møte med saksbehandler på Nav på lenge. Og igjen - for din egen del - bør du sørge for å ha en god kommunikasjon med både legen din og Nav. Så bestill en time til legen din, ring i morgen og si at du vet legen har fått et brev fra Nav og at du trenger en time før svar sendes Nav. Og så går du inn på aktivitetsplanen din på nav.no og går til dialog og ber der om å få et møte med saksbehandleren din siden det ikke er så lenge før vedtaket ditt går ut. Anonymkode: 7273e...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå