Gå til innhold

Hva synes dere om Tallak?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

En måned igjen til vi får vårt første barn, og venter altså en gutt.  Vi vurderer å kalle  barnet Tallak etter min avdøde bestefar, men ble litt usikker etter at min svigerinne begynte å le da vi fortalte det! Er selvfølgelig helt klar over at ikke alle kan like det samme, men er det mange som synes Tallak er et veldig «rart» eller sært navn? 

Anonymkode: 70aa9...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo spesielt (I mine ører), men hvis dere liker det, bruk det. Dere og alle andre venner seg til det. Brukte selv et navn på sønnen min som mange syntes var spesielt, men nå er det ingen som tenker over det. :) Ikke tenk så mye på hva andre synes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt spesielt, men ikke stygt. Uansett så betyr det ikke noe hva andre synes så lenge dere liker det, og svigerinnen din er ufin som fy

Anonymkode: a850f...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter gutten til bestevenninnen min 🙂, i starten syntes jeg det var litt spesielt men ble fort vant til det, synes det er et veldig fint navn nå🙂, å nå kjenner jeg flere Tallak. 

Anonymkode: 1c76d...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt, men har aldri hørt det før. Navnet skjemmer ingen, så hvis dere liker det hadde jeg valgt det.

Anonymkode: 122bb...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...