Gå til innhold

Lavt BT


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lavt BT? Er det indikasjon på graviditet eller menstruasjon? IKM om tre dager. To neg gt. Venter spent. Men hatt blødning siden i går. Lyserosa, og nå brunlig. Ikke så mye, men.

Anonymkode: 058c8...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lavt blodtrykk kan være indikasjon på lett dehydrering, at du sitter oppreist, at pulsen ble lav et øyeblikk, at måleren sviktet.... Det er så mye annet også, en evt gravid og mens. Blodtrykket svinger normalt hos alle gjennom dagen, og kan vise forskjellig fra en måling til neste. Elektriske hjemmemålere, spesielt håndledd, har ofte store variasjoner. 

Anonymkode: cc2f1...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er jo klar over det, men målte på jobb, og hadde stått og gått en stund i forkant. Pulsen ville jo i de fleste tilfeller vært høy. En kollega målte også på meg da vedkommende reagerte på hvor lav den var, men fikk samenn resultat. Det var altså ikke en hjemmemåler, men en måler som blir brukt til profesjonell bruk.

Anonymkode: 058c8...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt lavt blodtrykk. Trenger ikke å bety annet enn at du har lavt blodtrykk 

Anonymkode: 70b68...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90/70? Har normalt 118/80. Så synes det var lavt. Følte meg ikke bra i det hele tatt den dagen og har vært innmari sliten og trett i det siste. Kanskje mer enn noen gang tidligere. 

Anonymkode: 058c8...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du testet igjen? Jeg hadde veldig lavt BT da jeg var gravid. Lå konsekvent rundt 85/55 hele svangerskapet, men jeg følte meg ikke svimmel eller dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pobie skrev:

Har du testet igjen? Jeg hadde veldig lavt BT da jeg var gravid. Lå konsekvent rundt 85/55 hele svangerskapet, men jeg følte meg ikke svimmel eller dårlig.

Testet i går. Negativt. Men syklusen miner veldig rar denne mnd. Blødde noen dager her som du kan se, men var ikke som mensen. Så skjønner ingenting.. har ingen typiske tegn på svangerskap heller..

43BE926F-E6B8-483E-BE7C-53A26828CF02.jpeg

Anonymkode: 058c8...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...