Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Og hvordan gjorde du det? Min datter ville være klokke. Da fikk hun urskive tegnet på en stor t-skjorte, og så sydde jeg på visere (festet sånn at de kunne flyttes rundt). Anonymkode: 1866b...e91
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Kult 😃👍, jeg har laget pippi kostyme, pirat kostyme, katte kostyme, og Nonstop kostyme. Anonymkode: cf004...6bf
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 Troll, en slitt strikkegenser, tuppert hår, hale av garn og sot i ansiktet. Kanin, hvite ører på hårbøyle, hvite klær, hvit dusk som hale og litt sort sminke i ansiktet (værhår og snute). Anonymkode: c80fd...77f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 Pingvin. Svart antrekk. Hvit «smekke» med gul detalj. Svart hette og gult nebb. Anonymkode: 0a577...043
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 Så mange gode ideer! 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kult 😃👍, jeg har laget pippi kostyme, pirat kostyme, katte kostyme, og Nonstop kostyme. Anonymkode: cf004...6bf Forklar Non-Stop-kostyme! Anonymkode: 1866b...e91
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #6 Skrevet 25. februar 2019 Bare Google Nonstop kostyme så ser du mange eksempler 🙂, det var sånn jeg gjorde det 🙂. 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Så mange gode ideer! Forklar Non-Stop-kostyme! Anonymkode: 1866b...e91 Anonymkode: cf004...6bf
soleia Skrevet 25. februar 2019 #7 Skrevet 25. februar 2019 Sauen Shaun/ Timmy - kjøpte pelsstoff og svart fleece på stoff og stil, sydde firkanta pelskropp med hale og hol til armar og bein, og brukte ei finlandshette som mal til svart hette med hengeøyrer. Så hadde han svarte strømpebukser og svart genser under. - Det var ein veldig søt treåring Ellers har dei vore brannmann med svart ullgenser og raud "arbeidsbukse" frå klesskapet, og brannhjelm frå leikeskassen. Pippi med fargerike klede, parykk vi hadde frå før, og kose apen på skuldra. Cowboy med jeans, rutete skjorte, raud halsklut, og vest av gamal dongeriskjorte med avkutta erme, samt cowboyhatt -kjempestilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå