Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Skiftet akkurat batteri på vekta. Jeg som trodde jeg lå rundt 70kg, fikk litt sjokk. 74,2 kg!! Det er mer enn da jeg var høygravid for 13 år siden🙈! Så jeg må gjøre noe. En endring rett og slett. Trenger noe å forholde meg til. Tenkte på Lifesum premium. Noen som har prøvd den? Spiser dere noe annet enn resten av familien til middag da? Hvordan gjør dere det praktisk? Anonymkode: f7a5a...1ee
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Bruker aktivt, har gått ned 15 kg siden oktober. Spiser samme middag som familien, men forsyner meg mer av grønnsaker og mindre av det kaloririke, kutter ut tacolefser osv. Anonymkode: eb8d4...4c0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruker aktivt, har gått ned 15 kg siden oktober. Spiser samme middag som familien, men forsyner meg mer av grønnsaker og mindre av det kaloririke, kutter ut tacolefser osv. Anonymkode: eb8d4...4c0 Takker for tilbakemelding! Jeg har bare laget meg bruker på gratisversjonen, ikke benyttet den aktivt. Ser det ligger programmer inne på premium, kunne jo vært greit å teste ut. Ser prisen var 249kr for et år, så ikke så dyrt heller. hi Anonymkode: f7a5a...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå