Gå til innhold

Medarbeider samtale


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg jobber i barnehagen og har medarbeider samtale for første gang. Samtale tar en time.. Er det noen som har erfaring her og kan gi meg tips☺️ Jeg har ingen feiling hva skal vi snakke om☺️ 

Anonymkode: e2859...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan du har det i jobben dag,, rutiner og forbedringspotensialer, hva du ønsker for framtida, kurs utdanning OSV, 

Anonymkode: 82d1b...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at samtalen er for din skyld. Målet er at du skal ha det bedre når du er på jobb. 

Anonymkode: 6d6b4...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2019 den 8.32, Anonym bruker skrev:

Husk at samtalen er for din skyld. Målet er at du skal ha det bedre når du er på jobb. 

Anonymkode: 6d6b4...ee9

Det er ikke det en medarbeidersamtale alene er til for. Å tømme seg for gruff det gjør man ikke i en medarbeidersamtale, det tar man opp underveis når det oppstår om det er av betydning. Hun over deg har rett. 

Anonymkode: 05fe8...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

På 6.3.2019 den 21.50, Visaya skrev:

Jeg gleder meg faktisk for den samtale☺️ 

Ja kjempe gøy å høre at det alltid en minst en ting du ikke gjør bra nok,det hjelper jo kjempe masse på selvtilliten vettu! Hater sånne samtaler for de går jo alltid ut på å si at du er ikke god nok sånn som du er selv om du gjør ditt beste. De samtalene går jo ut på å leite etter feil med jobben du gjør,ikke akkurat motiverende gitt!

Anonymkode: 5d6af...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2019 den 8.32, Anonym bruker skrev:

Husk at samtalen er for din skyld. Målet er at du skal ha det bedre når du er på jobb. 

Anonymkode: 6d6b4...ee9

Nei samtalen går ut på å finne flest feil å hakke på.

Anonymkode: 5d6af...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei samtalen går ut på å finne flest feil å hakke på.

Anonymkode: 5d6af...eb9

Sån er det ikke her. På min arbeidsplass får vi en liste med spørsmål vi må tenke gjennom. Hva er du fornøyd / misfornøyd med? Hva kan gjøres bedre? And the list goes on. Målet er at jeg skal bli en bedre arbeider og at jeg skal få et bedre forhold til min leder. 

Anonymkode: 6d6b4...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sån er det ikke her. På min arbeidsplass får vi en liste med spørsmål vi må tenke gjennom. Hva er du fornøyd / misfornøyd med? Hva kan gjøres bedre? And the list goes on. Målet er at jeg skal bli en bedre arbeider og at jeg skal få et bedre forhold til min leder. 

Anonymkode: 6d6b4...ee9

Hvorfor hele tiden ha holdningen at noe kan bli bedre da? Bedre å være fornøyd med den gode jobben den ansatte gjør hver dag,er ikke noe poeng i å lete etter feil for å ta det opp på samtalen.

Anonymkode: 5d6af...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor hele tiden ha holdningen at noe kan bli bedre da? Bedre å være fornøyd med den gode jobben den ansatte gjør hver dag,er ikke noe poeng i å lete etter feil for å ta det opp på samtalen.

Anonymkode: 5d6af...eb9

Er det sånn du ser på det? Jeg ser mer at dette er en sjanse til at jeg kan si min mening, og at jeg, og min leder, har sommål at jeg skal bli mer fornøyd. 

Anonymkode: 6d6b4...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det sånn du ser på det? Jeg ser mer at dette er en sjanse til at jeg kan si min mening, og at jeg, og min leder, har sommål at jeg skal bli mer fornøyd. 

Anonymkode: 6d6b4...ee9

Ja ser på det som unødvendig kritikk. 

Anonymkode: 5d6af...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...