Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Vi har leid leilighet i 4.5 år, gjennom Utleiemegleren. Nå har huseier sagt at vi kan leie privat gjennom han. Det blir 750kr mindre i mnd å betale. Er det noen fordeler/ulemper å leie privat? Er det "tryggere" gjennom Utleiemegleren? Anonymkode: 3c7fa...930
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 Jeg har leid både privat og gjennom utleiefirma. Min erfaring lei privat. har leid ut både privat og gjennom firma. Ville ikke leid ut privat Anonymkode: c4654...d75
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 Har bare leid privat, men ser ingen ulemper ved det. Man har de samme rettighetene ift lovverket. Anonymkode: 0426d...db1
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 Fordelen med utleiemegler er vel at du er sikker på at ting blir gjort korrekt? Jeg vet ikke, har bare leid privat, men har vært borti noen merkelige utleiere opp gjennom årene, som tror de kan gjøre akkurat hva de vil... Ja, man kan vise til paragrafer osv, men har du å gjøre med noen som har greie på det så slipper du jo det. Men om huseier virker ok så er det sikkert ikke noe problem. Anonymkode: 47e8b...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå