Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Kjenner dere til om det er parkering utenfor Odeon? Jeg vet det er parkeringshus på Storosenter. Men, jeg går med krykker og skulle gjerne parkert nærmere. Anonymkode: a6c5e...d5d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Det er parkering i kjellerenav Odeon også, men du må få gjennom hotellet når du kommer opp Anonymkode: f445d...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå