Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #26 Skrevet 24. februar 2019 Jeg ser tre streker på den siste, så da blir det tvillinger! Grattis! Anonymkode: d6718...9ac
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #27 Skrevet 24. februar 2019 Nå ser jeg to streker! 🥳 Anonymkode: 1c744...4d3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #28 Skrevet 24. februar 2019 den er negativ dessverre Anonymkode: 181af...b5b
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #29 Skrevet 24. februar 2019 Jeg ville tolket den som negativ, men jeg har aldri testet før den dagen mensen ikke kom så jeg er nok ikke riktig person å spørre, for da har jo mine tester vært helt tydelig positive. Hva gjør du om det er en kjemisk graviditet da, sørger som om det skulle vært en abort? Jeg skjønner ikke hvorfor man vil utsette seg for dette.... Anonymkode: e533e...486
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #30 Skrevet 24. februar 2019 Til anonym over: hvorfor i all verden går du utifra at jeg vil sørge som en om det var en abort? Jeg håper veldig å bli gravid og syntes bare det er veldig spennende å høre hva andre tenker når jeg selv er i tvil og hvis det er kjemisk så vil jeg nok tenke at det er leit at den ikke satt denne måneden(som jeg uansett ville tenkt hvis mensen kommer) men positivt om det har vært en befruktning Anonymkode: 3414e...480
Søtnosa Skrevet 24. februar 2019 #31 Skrevet 24. februar 2019 Tydelig bare en strek. Handler kanskje mer om ønsketenkning enn noe annet? Vi er 5 som har sett på denne nå. Med ulike telefoner og med og uten briller. Ja, skyggen vises, men det er altså ikke en strek..
<3 mine søte små<3 Skrevet 24. februar 2019 #32 Skrevet 24. februar 2019 Ser bare ein. Men betyr ikke at du ikke er gravid. Jeg testa dagen jeg forventa mens da ver den negativt. 4 dager etter positiv 😊
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #33 Skrevet 24. februar 2019 Ja, det kan nok godt hende jeg bare drømmer litt ja får teste på ny på tirsdag Anonymkode: 3414e...480
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #34 Skrevet 24. februar 2019 Jeg ser dessverre heller ikke to streker på noen av bildene, selv om jeg har sett svake streker på tester her før. Lykke til uansett Anonymkode: 2a5ff...8da
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #35 Skrevet 24. februar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Til anonym over: hvorfor i all verden går du utifra at jeg vil sørge som en om det var en abort? Jeg håper veldig å bli gravid og syntes bare det er veldig spennende å høre hva andre tenker når jeg selv er i tvil og hvis det er kjemisk så vil jeg nok tenke at det er leit at den ikke satt denne måneden(som jeg uansett ville tenkt hvis mensen kommer) men positivt om det har vært en befruktning Anonymkode: 3414e...480 Jeg går ikke ut fra noen ting jeg, jeg spør. Grunnen til at jeg spør er at jeg har lest flere tråder om det her tidligere... Vi vet jo alle at langt fra alle befruktede egg fester seg, mange blør ut med mensen fordi de ikke var liv laga og noe var feil med de. Men når man tester så tidlig vil de mest sensitive testene vise positivt før mensen kommer og det blør ut, og noen sørger da veldig over en "kjemisk graviditet" eller "tidlig abort". Jeg synes det er trist at prøvere utsetter seg for det uten at det er nødvendig, derfor jeg spurte. Men jeg gikk ikke ut fra noen ting. Anonymkode: e533e...486
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #36 Skrevet 24. februar 2019 Min så slik ut og jeg var gravid Anonymkode: c0c99...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå