Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Det er jo helt normalt i dag med flere fedre, evt mødre, til sine barn. Men dette tilfelle syns jeg var litt voldsomt..Jeg syns synd i disse barna, det er så ustabilt mtp alle mennene som dras inn, for alle er selvsagt "Den rette". Og jeg har vel mine tanker om moren også, ingen utdannelse, leier bolig, flytter endel rundt osv. Hun bor riktig nok med far nr 3 ennå, men tviler på at det varer. Han er ikke blitt voksen ennå til tross for at han er godt over 30 år, mamma'n har alltid ordnet alt for han, så han er vant til å få alt som han vil uten å måtte jobbe for det. Mor betaler klær og frisør, hjelper med husleie og billån, så han er ganske hjelpeløs sånn egentlig. Og han stikker ut av huset daglig fordi han ikke orker alt ungeskrålet, hva trodde han egentlig med 3 små barn i hus?.. Anonymkode: d2451...fe7
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Slike tilfeller er jo bare triste. Mest trist for barna. Jeg tenker at det er noe som gjør det, noe de sliter med. Bare så synd så mange barn blir en del av deres problemer. Anonymkode: 66535...85b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 Stakkars barn! De "voksne" har jeg ingen medfølelse med, men ungene. 😢 Hvorfor kan ikke folk begynne å tenke med hodet, i stedet for sexlysten! Anonymkode: ef314...8fe
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 Ørliten forskjell på å ha sex med og få barn med da. Det er jo ikke sidestilte handlinger. Jeg var skanky i 20-åra, men gikk jo ikke hen og fikk unge med hver og en.. (ingen faktisk). Tre barn med tre fedre på fem år er dårlig dømmekraft ja. Stakkars unger! Anonymkode: ba772...0dd
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 Vet om ei med minst 6-7 barn, muligens flere, da jeg mistet tellinga etter at jeg sluttet å jobbe i barnehagen. med like mange fedre. Dette i løpet av 10 år, muligens flere år dersom hun har flere enn 6-7 barn. Anonymkode: fc40b...685
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo helt normalt i dag med flere fedre, evt mødre, til sine barn. Men dette tilfelle syns jeg var litt voldsomt..Jeg syns synd i disse barna, det er så ustabilt mtp alle mennene som dras inn, for alle er selvsagt "Den rette". Og jeg har vel mine tanker om moren også, ingen utdannelse, leier bolig, flytter endel rundt osv. Hun bor riktig nok med far nr 3 ennå, men tviler på at det varer. Han er ikke blitt voksen ennå til tross for at han er godt over 30 år, mamma'n har alltid ordnet alt for han, så han er vant til å få alt som han vil uten å måtte jobbe for det. Mor betaler klær og frisør, hjelper med husleie og billån, så han er ganske hjelpeløs sånn egentlig. Og han stikker ut av huset daglig fordi han ikke orker alt ungeskrålet, hva trodde han egentlig med 3 små barn i hus?.. Anonymkode: d2451...fe7 Jeg ser mer ned på folk som slenger dritt og dømmer andre, enn slike historier. Anonymkode: adea1...43e
KellyTaylor Skrevet 23. februar 2019 #7 Skrevet 23. februar 2019 (endret) 3 barn med tre forskjellige på under 5 år ? Da har hun utrolig dårlig dømmekraft vedr valg av menn og lite innsikt i prevensjon! Det er ikke til å komme unna. Kaller henne ikke for ei løs tøs o.l men ei jente som har tatt mindre kloke valg mht menn og vurderinger. Vi jenter går 9 mnd gravide og så denne jenta har vært raskt ute med å finne en nye formeringspartner. Endret 23. februar 2019 av Pæddan
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #8 Skrevet 23. februar 2019 Det er pinlig! Og utrolig synd for de stakkars barna. Jeg tenker mitt om slike kvinner Anonymkode: a15fc...24a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er pinlig! Og utrolig synd for de stakkars barna. Jeg tenker mitt om slike kvinner Anonymkode: a15fc...24a Jeg tenker også mitt. Og det er absolutt fordommer det jeg tenker også. Men jeg tenker at personer med en trygg og stabil oppvekst sjelden ender i slike situasjoner som voksen. Som regel har man med seg bagasje som gjør at man sliter med å se konsekvenser av valg man tar eller sliter med å tenke langsiktig. Det er selvsagt synd, for arven går videre til disse barna igjen. Men likevel, jeg tenker faktisk at det er nesten litt uforskyldt. Altså, det beste er jo om man klarer å bryte lenken av destruktive valg, men det er nok ikke lett å komme ut av den sosiale arven der. Anonymkode: 30b15...fe5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 Jeg pratet med en mann på en nattdating side, helt til han fortalte, at han hadde fått 4 barn, med 3 forskjellige mødre på 3 år. 2 av barna var født med en ukes mellomrom. Og han ønsket flere barn. Anonymkode: 6b63c...e15
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg pratet med en mann på en nattdating side, helt til han fortalte, at han hadde fått 4 barn, med 3 forskjellige mødre på 3 år. 2 av barna var født med en ukes mellomrom. Og han ønsket flere barn. Anonymkode: 6b63c...e15 Oi..han her tror jeg vet hvem er.. Er det lenge siden du pratet med han? Anonymkode: f7001...723
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 Jeg har alltid tenkt, fra jeg var ganske ung, at når jeg skulle få barn, så skulle jeg ha kjent han som skulle blitt pappan i MINST 3 år.... Hadde ikke rukket å få så mange på så kort tid da! 😉 Bloggeren Anna Rasmussen fikk vel også 3 barn med 3 forskjellige menn i løpet av 5 år...? Anonymkode: 8fb2a...496
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har alltid tenkt, fra jeg var ganske ung, at når jeg skulle få barn, så skulle jeg ha kjent han som skulle blitt pappan i MINST 3 år.... Hadde ikke rukket å få så mange på så kort tid da! 😉 Bloggeren Anna Rasmussen fikk vel også 3 barn med 3 forskjellige menn i løpet av 5 år...? Anonymkode: 8fb2a...496 Mulig, ikke noe å skryte av i grunn. Anonymkode: a0a0d...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå