Gå til innhold

Unnskyld, nå spammer jeg sikkert ned forumet 😅

Anbefalte innlegg

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Fler her som tar seg et glass i kveld?

Hvordan går det med dere? Har dere det bra?

jeg er litt pussa nå, skulle ikke mer enn et par vinglass til 😅 

(Håper uansett dere får en fin kveld :) Unnskyld om jeg spammer, dette blir siste tråden fra meg i kveld altså 😁🥂)

Hvis noen har noen «dumme spørsmål» i kveld er her steder dere kan stille de 😅 (ref. min forrige tråd)

hva er det dummeste dere har gjort i påvirket tilstand? Min er å presentere meg som «Lene Nystrøm» for politiet i en alder av 17 år og livredd for glattcella etter å ha blitt sjekket av politiet på en bygdefest 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort så veldig mye dumt, men satte oss ned på noen utebenker å satt og drakk, oppdaget plutselig at vi satt rett utenfor politistasjonen, 😜. 

Anonymkode: c8e2a...7fa

Skrevet

Det dummeste jeg har gjort i påvirket tilstand? Gud det er mye, men one night stands og en del dårlige sjekkinger er vel de som sitter hardest på minnet... 🙄

Anonymkode: 8e6c8...e26

Skrevet

Vinen er deg vel unt. Her skåler jeg i kaffe og Fun Light og det er helt ok, med huset fullt av ungdommer som plutselig veltet inn og skal sove over. Pluss at det er litt ekstra deilig siden FL får opptil flere her inne til å få mentalt truserøsk. 

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet (endret)
23 minutter siden, sug lut skrev:

Vinen er deg vel unt. Her skåler jeg i kaffe og Fun Light og det er helt ok, med huset fullt av ungdommer som plutselig veltet inn og skal sove over. Pluss at det er litt ekstra deilig siden FL får opptil flere her inne til å få mentalt truserøsk. 

😂

Endret av Aprikos Syltetøy
Skrevet

Muligens da jeg hadde drukket en del for mye og lot som om jeg var dørvakt på et utested, fikk linet opp en laaang, pen kø... og da dørvakta kom var det jeg som ble spurt om leg...

Eller da jeg en gang endte med et ons, og fant ut etterpå at han var kjendis. Jeg følger jo ikke med på kjendiser... Da kan jeg ikke påstå at fylla hadde skylda heller, for jeg hadde bare drukket ett, maks to glass vin.

Begge deler er heldigvis mange år siden ;)

Anonymkode: 83ebf...622

Skrevet
31 minutter siden, sug lut skrev:

Hvem eller hva er FL?

Anonymkode: ff7ed...40d

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem eller hva er FL?

Fun Light.  Guds gave til tørsten. Årets nye smak er mandarin-og-ett-eller-annet og den er dødsgod.

Skrevet
37 minutter siden, sug lut skrev:

Fun Light.  Guds gave til tørsten. Årets nye smak er mandarin-og-ett-eller-annet og den er dødsgod.

Ååååååhhhhkai. 

Takk. 

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet
52 minutter siden, sug lut skrev:

Høres deilig ut :) Ungene her har satt seg helt fast på fruktfest, men mandarin er absolutt innenfor alles her sin smak :) må prøves :) 

(vinen begynner å avta tror jeg 😅)

Skrevet
16 minutter siden, Aprikos Syltetøy skrev:

Høres deilig ut :) Ungene her har satt seg helt fast på fruktfest, men mandarin er absolutt innenfor alles her sin smak :) må prøves :) 

(vinen begynner å avta tror jeg 😅)

Det var tidlig, kanskje du må knerte et par glass til 😂

Anonymkode: 8c2c8...9a1

Skrevet
2 timer siden, Aprikos Syltetøy skrev:

hva er det dummeste dere har gjort i påvirket tilstand?

Hmmm, hvor skal jeg begynne. Klatre på politibilen og tromme på taket med hendene, kommer høyt oppe på lista, for å si det sånn, de ble ikke imponert. Bli snydens kanakas på julebord. Bli med en fremmed hjem på one night stand få timer før jeg skulle reise hjem fra den andre siden av kloden med fly.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var tidlig, kanskje du må knerte et par glass til 😂

Er tom 😭

Endret av Aprikos Syltetøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...