Gå til innhold

Når sånn ca ble ungen unnfanget!!!!??? Krise!!


Allie1

Anbefalte innlegg

Hei. 

Er gravid i uke 7 og lurer svært på når ungen ble unnfanget da det er to potensielle fedre. 

Da min menstruasjon er så regelmessig og håper over annen hver måned blir jeg ganske forvirret. Hadde samleie den 5 jan, 23 og 30 januar. Noen som kan hjelpe meg???

Endret av Allie1
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Da har du uansett hatt EL veldig sent, så da blir det veldig vanskelig og anslå om EL var forsinket helt til 23 eller 30 januar.. man har jo vanligvis EL fra 14 dager pluss minus... dersom syklusen er 28 dager da.. har du lang syklus da?

Anonymkode: ecaa3...431

Lenke til kommentar

Hvis du har sånn noenlunde regelmessige sykluser og det er bare de tre dagene du har hatt samleie må det nesten være 5 januar som er dato for befruktning. 

Anonymkode: 2b53e...6fa

Lenke til kommentar

Annonse

Ja, jeg tror det. Jeg ville dratt til legen og forklart situasjonen og evt få henvisning til tidlig ultralyd for å se hvor langt du er kommet. 

Anonymkode: 2b53e...6fa

Lenke til kommentar

23. eller 30. Jan om du er i uke 7 nå :-) 5. Jan som befrukningsdati ville ført til at du er    9+0 uker gravid i morgen. Har du vært på ultralyd siden du sier du er sju uker på vei? En gynekolog ser forskjell på 7 og 9 uker. Bare dra tilbake og spør. Lite behagelig å være usikker på fedre. Håper 23. og 30. jan var med samme mann, da ;-)

Anonymkode: 3289f...3ab

Lenke til kommentar

Hcg er individuelt og sier deg ikke noe om hvilken uke du er i. Løp til privat gynekolog og få avklart:-) 

 

Men samme mann 23. og 30.? Ellers kan det bli vanskelig 🙂

Anonymkode: 3289f...3ab

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...