Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Er det flere enn men som har reagert på at de voksne alltid har et glass vin til maten? Anonymkode: f326e...ef4
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Å herre Jesus. Hvordan vet du det er vin? Vært hjemme hos dem og spist? Anonymkode: 7a972...6a0
Bruker3 Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 (endret) Ja fy faen, ikke nok med at grisene er haram, så drikker de pokker meg alkohol! Endret 22. februar 2019 av Bruker3
Kakkmaddafakka Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Åneiåneiånei!! Også vin da, den avgudsdrikken!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 Drikker fra vin og ølglass hver eneste dag vi, tilogmed barna! Vi synes det er bedre med de siden de er store og rommer mer. Alkohol er vel i de glassene 1-2 ganger i året Anonymkode: 3fd71...cd5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 Hahaha kutt ut! Anonymkode: fd386...d41
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #8 Skrevet 22. februar 2019 Det gjør de ikke i boka som guttungen min har 🤔 Anonymkode: 29ca7...903
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #9 Skrevet 22. februar 2019 Haha.. du skulle vært hjemme hos oss! 6-åringen insisterer på champagneglass uansett hva han skal drikke.. han klatrer opp og hentet glass selv til frokost osv Anonymkode: b230c...ef0
Ikkedytt Skrevet 22. februar 2019 #10 Skrevet 22. februar 2019 Hadde ungen min hatt stemmen til Peppa gris hadde nok jeg drukket mye vin også.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #11 Skrevet 22. februar 2019 Hadde det vært bedre om de hadde drukket vin av melkeglass da? Anonymkode: ece7a...44f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #12 Skrevet 22. februar 2019 Her drakk eldste konsekvent juice av shotglass da han var liten. Han syntes det frostede glasset var så fint... Anonymkode: 39a6c...de1
Elina Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 8 timer siden, Bruker3 skrev: Ja fy faen, ikke nok med at grisene er haram, så drikker de pokker meg alkohol! Og spiser vennene sine!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 Fyllesvin?? Anonymkode: 3cd40...866
Bruker3 Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 4 hours ago, Elina said: Og spiser vennene sine! Oh nei, spiser de bacon? Mat er problematisk for animerte dyr. Stakkars veganer-rever.. Og enhver som har bakt kaker uten egg vet at selv hønene bruker egg i matlaging.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #16 Skrevet 23. februar 2019 9 timer siden, Ikkedytt skrev: Hadde ungen min hatt stemmen til Peppa gris hadde nok jeg drukket mye vin også. 🤣👏🏻 Anonymkode: 87e10...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå