Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Har gått på p-piller, glemte en pille og bestemte meg for å ta en pillefri uke(går hver dag ellers på p-piller uten stopp), fikk da mensen.Begynte så på igjen en uke og fikk spysyke, pillene ble ikke prioritert da og nå fossblør jeg...kommer klumper ut.... må bytte bind hver 30 min og det renner...ser ut som friskt rødt blod...er dette normalt?Kjenner jeg gruer meg til å springe på do på jobb i hele dag... Anonymkode: 92ec3...e06
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Ville gått til legen. Jeg blør mye de to første dagene.. men virker ikke som dette er niramlt for DEG! Derfor ville jeg oppsøkt lege. Anonymkode: 074d6...75a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 Bestill tid hos gynekolog. Få noen tabletter som heter noe sånt som clughopage (ikke skrevet rett). De minsker blødningene. Anonymkode: a1f4d...a24
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Tusen takk for svar😊Håper det er bare denne gangen det er slik....ellers har jeg hatt normal blødning...sikkert pga mye tull med piller at det har blitt slik... Anonymkode: 92ec3...e06
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har gått på p-piller, glemte en pille og bestemte meg for å ta en pillefri uke(går hver dag ellers på p-piller uten stopp), fikk da mensen.Begynte så på igjen en uke og fikk spysyke, pillene ble ikke prioritert da og nå fossblør jeg...kommer klumper ut.... må bytte bind hver 30 min og det renner...ser ut som friskt rødt blod...er dette normalt?Kjenner jeg gruer meg til å springe på do på jobb i hele dag... Anonymkode: 92ec3...e06 For meg er det normalt å blø gjennom nattbind (på dagtid) i løpet av 30 min. Hvis jeg sitter i ro en stund og reiser meg opp kjenner jeg at det renner og renner. Heldigvis bare 2-3 av 9 dager. Heldigvis ikke store smerter. Veldig kavete på jobb de dagene og må ha tilrettelegging. Nå har jeg fått nytt liv med p-stav. Jeg vet at når man klusser med p-piller så er det ganske normalt med blødningsforstyrrelser. Hvis det vedvarer må du kontakte lege eller gynekolog. Anonymkode: a670b...d6a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 Regner med du har p-piller med like mye hormoner gjennom hele måneden siden du bare stoppet for en pillefri uke? Det er vel gjerne også sånn at du blør mye om det er lenge siden sist du hadde en bortfallsblødning? Anonymkode: 03501...072
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 Hvor lenge siden er det du hadde spysyke da? Det kan jo nesten høres ut som om du har en abort pågående? Jeg har en datter på 15, fordi jeg hadde omgangssyke... Anonymkode: c2222...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå