Gå til innhold

Min svigermor ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er god som gull!!!

Får nesten vondt av lese om alle de fæle svigermødrene her inne (noe har kanskje med svigerdøtrene å gjøre også?)

Jeg kan snakke med min svigermor om alt, vi blir invitert på middag ofte og hun er ofte på besøk hos oss. Vi er ofte på besøk hos dem. Kan ringe henne når som helst på døgnet om det er noe og hun stiller alltid opp. Tar med barna på ferieturer osv.

Det hadde ikke gjort meg noen ting om vi var naboer og jeg kunne møtt henne oftere :)

Anonymkode: ac779...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også en slik svigermor. Hun var den stødige, sikre og trygge personen i livet mitt som jeg ringte til uansett hva det gjaldt. 

Så fikk hun akutt hissig kreft og døde kort tid etterpå like før jul. Savnet kan ikke beskrives med ord... 

 

Ta vare på svigermoren din, og husk å fortelle henne hva hun betyr for deg 🧡

Anonymkode: c0f23...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på din svigermor!!! 

Jeg hadde ikke noe snill svigermor. Hun gjorde forskjell på barna og snakket stygt om de bak ryggen. Hun løy om både detene og det andre. Likte ingen av barnebarna, kun når vi foreldre var til stede.

Oss svigerdøttrene hatet hun! Ikke så rart, hun likte kun seg selv. 

Anonymkode: 9838c...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er nok glad i svigermor si, men alle har egenskaper som kan være rare eller irriterende. 

Jeg er veldig glad i svigermor mi. Men da vi fikk vårt første barn, hennes første barnebarn, har hun vært på oss støtt og stadig. Vi måtte be henne roe seg ned. Hun «kastet» gaver etter oss, som barnet vårt ikke kan bruke på mange år, også maser hun om barnehageplass, forsikringer, sparing ect. Vi har alt under kontroll.

Jeg er veldig glad i henne, og vet at hun mener godt. Det ble bare for mye. Nå har hun heldigvis roet seg. Og da er det lette for oss å ta initiativ når det passer. Vi ses hvertfall en gang i uka, så hun får kost seg masse med barnebarnet sitt.

Jeg har derfor liten tro på at det er så mange fæle svigermødre, men heller at det er noen svigermødre som har visse egenskaper som ikke passer inn i familielivet til barna. Og det klarer de fleste å leve med, men av og til kan det være godt å få luftet tankene sine. Da er dette forumet en fin plass, for det er mange her som har svigermødre og som kan relatere seg.

Anonymkode: 57bc5...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...