Gå til innhold

Handle jakke til 1000,- på nett


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde du turt å velge å få den i postkassen uten sporing? Hvor ofte forsvinner pakker i posten? 

Anonymkode: ad9fc...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler stadig vekk på nett. 1000 kr er ikke spesielt mye, har kjøpt på nett for mye mer enn det. 

Men hvorfor uten sporing? De fleste pakker har da det? 

Anonymkode: d1c14...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg handler stadig vekk på nett. 1000 kr er ikke spesielt mye, har kjøpt på nett for mye mer enn det. 

Men hvorfor uten sporing? De fleste pakker har da det? 

Anonymkode: d1c14...e41

Fordi det er pakke i postkassen og ikke Norgespakke. Eller leveres pakker i postkassen med sporing også? 

Har da handlet for godt over 1000,- på nett før selv. Visste ikke at det var noe å skryte over. 😉 Men det er mye penger å miste om pakken ikke kommer frem. Iallefall for meg! 

Anonymkode: ad9fc...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det er pakke i postkassen og ikke Norgespakke. Eller leveres pakker i postkassen med sporing også? 

Har da handlet for godt over 1000,- på nett før selv. Visste ikke at det var noe å skryte over. 😉 Men det er mye penger å miste om pakken ikke kommer frem. Iallefall for meg! 

Anonymkode: ad9fc...300

Bruker de rett hjem? I såfall så kan de spore pakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Bruker de rett hjem? I såfall så kan de spore pakker. 

"1. Fri frakt på bestillinger over 799kr

Velger du dette alternativet vil det bli gratis frakt på din bestilling. Da bestemmer vi hvilken fraktmetode som egner seg best for din bestilling. I dag har vi «pakke i postkassen» og «servicepakke», hvis den passer postkassen blir den levert der, hvis ikke nærmeste postkontor. Du vil da motta en hentelapp per post, e-post eller varsling på SMS." Dette er det som står. 

Anonymkode: ad9fc...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...