Gå til innhold

Du som har grått hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var 19 da jeg oppdaget det første grå, i panneluggen. Tok flere år hvor det bare var noen få, så ble det mer og mer og mer.

Jeg striper mitt, da blir det grå som "lyse striper" fremfor at jeg dekker dem, det ser mer naturlig ut og jeg slipper en fæl ettervekst. Er i slutten av 40-åra.

Anonymkode: 7d1a6...e38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 37 og har ikke noen grå foreløpig.

Skrevet

Jeg var 40 da jeg så det første grå håret. Nå er jeg 42 og jeg har kanskje rundt 100 grå hår spredt på toppen av hodet. 

Anonymkode: efa73...9dd

Skrevet

Trodde frisører kunne farge glasshår jeg, så lenge de beiset håret først og lot det sitte lenger? Huff, nå fikk jeg angst :P mitt ser helt hvitt ut, er ikke klar for det. 

Anonymkode: 9b898...678

Skrevet
12 timer siden, tante grusom master of law skrev:

Jeg er 37 og har ikke noen grå foreløpig.

hvorfor svarer du da :p?

Anonymkode: 0f659...2a8

Skrevet

Ta det rolig jenter, Jeg er 50 og oppdaget de første grå for 10 år siden. Har ikke blitt så veldig mange flere, og de er spredt slik at håret ikke fremstår grått, men det ser bare litt lysere brunt ut.

Glasshår? Der lærte jeg noe nytt.

Kan godt være det jeg har, de tar vanskelig farge.

Har nå helt sluttet å farge, syns det er både dyrt og kjedelig.

Satser på at det blir helt hvitt. Sånn umerkelig. Syns håret mitt blir grått på en fin måte. 😊

Anonymkode: 34757...521

Skrevet

Jeg var 27. Nå nærmer jeg meg 50. Har vært helt grå i minst 10 år, men farger etterveksten hver 4. uke. Tenker å slippe det grå løs når jeg blir 60.

Anonymkode: d152e...80e

Skrevet

En gang i midten av 20-årene tenker jeg. Jeg farger, er ikke klar for å bli helt grå. Moren min er 75 og har ingen grå hår, faren min var helt hvit da han var 50, så jeg ligner vel mest på ham. Mulig jeg gjør som deg som svarte sist - slutter å farge en gang i løpet av 50-årene. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor svarer du da :p?

Anonymkode: 0f659...2a8

Skjønner du ikke det selv? 

Skrevet

Jeg var 21. Da var de ganske lange, så de kom antagelig da jeg var 20. Nå er jeg 29 og har masse grått. De tar ikke farge heller, så det har jeg gitt opp. Jaja 🤷‍♀️

Anonymkode: 110b9...16e

Skrevet
2 timer siden, tante grusom master of law skrev:

Skjønner du ikke det selv? 

Dette er en tråd for folk som er grå, så vet ikke jeg? For å skryte? 

Anonymkode: 9b898...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...