Anonym bruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Det står at jeg har ikke noe tegn til celleforandring, MEN noe betennelsesforandringer.Fått resept på Dalacin som skal tas 3 kvelder på rad....hva betyr dette?hvor har jeg betennelse liksom?🙈🙈 Anonymkode: 294fb...71c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 Dette kan ingen av oss svare på. Du må nesten ringe legen. Anonymkode: eab55...83a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2019 #3 Skrevet 21. februar 2019 Prøvd å ringe, men får ikke svar....hva KAN det være da? Anonymkode: 294fb...71c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Prøvd å ringe, men får ikke svar....hva KAN det være da? Anonymkode: 294fb...71c Det er jo det som står, betennelse, altså en infeksjon. Ikke uvanlig å få, og du er heldig som fikk det oppdaget før det gikk inn til livmoren, det er grusomt vondt. mer enn det kan jeg ikke si, har du ikke pasientpost eller en måte å skrive beskjed til legekontoret på? Ville uansett prøvd å få tak i legen eller en helsefagarbeider på kontoret for å få svar god bedring Anonymkode: 68888...062
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2019 #5 Skrevet 21. februar 2019 Nei når ikke tak i de på andre måter enn å ringe.Jeg får prøve igjen imorgen.Men takk for svar😊Trenger ikke tenke på at det kan være noe kjønnssykdommer?(ny partner)...... Anonymkode: 294fb...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå