Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Noen hær som har tips eller råd? Alt mottas med takk da vi begynner å få dårlig tid🙈😊 Anonymkode: 15753...ce5
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Drikker hun ikke alkohol? Siden du presiserer at hun er kristen. Hvis ikke hun drikker, så er det vel ingen vits å "drikke henne ut?" Anonymkode: cce93...20c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 Det er mange kristne som drikker alkohol. Men hvis du er forlover, så kjenner du henne vel då godt at du vet om hun drikker, eller ikke, og om hun synes det er «gøy» å bli veldig beruset. Jeg måtte drikke grønnsaksjus og tomatjus som «straff» i mitt utdrikningslag. Anonymkode: 04666...552
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Drikker hun ikke alkohol? Siden du presiserer at hun er kristen. Hvis ikke hun drikker, så er det vel ingen vits å "drikke henne ut?" Anonymkode: cce93...20c Man kan ha mye morro uten alkohol. 😉 Anonymkode: 04666...552
Babynr2 Skrevet 20. februar 2019 #5 Skrevet 20. februar 2019 TS. Nei, hun drikker ikke og vi er også 2 stk som er gravide så regner med det blir uten alkohol. Da er det også flere aktiviteter som de gravide bør unngå. Så vanskelig å finne på noe som alle kan være med på.
Spurvugla Skrevet 20. februar 2019 #6 Skrevet 20. februar 2019 Jeg har vært i flere utdrikningslag uten alkohol av ulike grunner, det går fint an. Hvordan er hun ellers, vil hun like utendørsaktiviteter, ski, aking eller lignende? Aking/ski om kvelden med måneskinn kan være minneverdig. Spa er en opplagt idé også, trenger ikke champagne. Vi hadde "trusedryss" for en venninne (en pen truse i gave fra hver gjest, bruden må gjette hvem som har gitt hva), men da var vi unge og paret hadde reelt lite penger, så trusene kom godt med 😀
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #8 Skrevet 20. februar 2019 Du må ta utgangspunkt i hvem hun er og hva hun liker. Det bør være ting som er litt småpinlig for henne, men ikke ubehagelig. Er hun flink til å synge, så må hun ta en trall i all offentlighet. Og så er det mange leker man kan ha. Anonymkode: 04666...552
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #9 Skrevet 20. februar 2019 Jeg var med i et sånt. Vi hadde masse god mat, kaker, jenteprat og faktisk dansing - alt uten alkohol. Det ble en veldig hyggelig alkoholfri jentekveld som den kommende bruden hadde det kjempe hyggelig med! Anonymkode: bb63b...d36
Tøystykke Skrevet 20. februar 2019 #10 Skrevet 20. februar 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Drikker hun ikke alkohol? Siden du presiserer at hun er kristen. Hvis ikke hun drikker, så er det vel ingen vits å "drikke henne ut?" Anonymkode: cce93...20c Å være kristen har ikke noe med avholdenhet å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #11 Skrevet 20. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du må ta utgangspunkt i hvem hun er og hva hun liker. Det bør være ting som er litt småpinlig for henne, men ikke ubehagelig. Er hun flink til å synge, så må hun ta en trall i all offentlighet. Og så er det mange leker man kan ha. Anonymkode: 04666...552 Hvorfor må det være pinlig? Jeg ønsker meg en koselig dag/ kveld med venninner uten alt det pinlige. Feks En hyttetur med god mat og drikke og noen leker. Anonymkode: 400a3...943
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #12 Skrevet 20. februar 2019 Er kristen, i min krets har vi aldri hatt alkohol i noen lag, vi har hatt det like moro hver gang, men vi er jo vane med å ikke drikke, så vi trenger ikke det for å ha det gøy vi da. Men om venninnen din Er litt oppi 20 årene og oppover, kanskje du burde legge bort tanken om å drite ut, å heller gjøre koselige ting. Spa som noen foreslår, klatre er kjempe gøy, escape the room om dere ikke er for mange , hyttetur, poledance, «fangene på fortet» i Oslo... Morsomme og koselig ting, som sørger for en god og fin dag😊 som avsluttes med en koselig jentekveld med god mat,spill, karaoke, godis, kaker og masse kos😊🙌🏻 Anonymkode: e8017...9a0
Valkyriemamma Skrevet 20. februar 2019 #13 Skrevet 20. februar 2019 Eg er veldig glad i drinker og liker ikkje altfor mykje oppmerksemd - spessielt viss det handler om å drite ut! I mitt ut.lag var vi derfor på ein rundttur i byen, der vi kjøpte mange drinker på ulike utesteder. Vi avslutta dagen på teater. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå