Gå til innhold

Hvor kan jeg treffe mannen i mitt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i 4,5 år nå. Jeg anser ikke meg selv som en umulig potensiell partner, jeg er 29 år, pen, tar vare på meg selv, er blid og utadvendt. Er lei av å være singel og ensom. Hvor kan jeg treffe en hyggelig mann med gode verdier? 

Anonymkode: 4c1ba...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har prøvd til nå? 

Jeg har brukt nettet for de tidligere forholdene jeg har hatt. Men bestemte meg nå for å møte noen ute uten data. Men jeg drikker ille alkohol  så tur på by'n er uaktuelt. 

Anonymkode: c8dab...f39

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva har prøvd til nå? 

Jeg har brukt nettet for de tidligere forholdene jeg har hatt. Men bestemte meg nå for å møte noen ute uten data. Men jeg drikker ille alkohol  så tur på by'n er uaktuelt. 

Jeg er alenemor til en gutt på mellomtrinnet, og kommer meg ikke så mye ut. Men jeg studerer, treffer mye folk på uni, men dessverre er jeg ca 100 år eldre enn de fleste, hehe. Jeg trener på treningssenter fire dager i uka, er av og til ute med en annen singel venninne, men da bare danser og ler vi, så vi har aldri tid til å snakke med menn. Er ikke sikker på at "fylla" er riktig sted å treffe mr. Right på, heller. Jeg har prøvd Tinder, men det er nok ikke helt min greie. 

Ellers vet jeg ikke.. Jeg har ikke så mange venninner, og de venninnene jeg har, har jeg kjent siden barnehagen, og vi har alle samme omgangskrets. Så det er lite "nytt blod" og vanskelig å bli kjent med en venn av en venn.

Hi

Skrevet

Hvor hen i landet bor du? 

Når du trener ser du noen du liker da? 

Jeg har 3 barn i alder 4-11år. Å finne noen er håpløst. 

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor hen i landet bor du? 

Når du trener ser du noen du liker da? 

Jeg har 3 barn i alder 4-11år. Å finne noen er håpløst. 

Bor i en mellomstor by i nord. Det er sjelden jeg ser noen interessante på treningssenteret, men så ser jeg ikke så veldig etter, da. Jeg er jo der for å trene, ikke sjekke.

Problemet er ikke å finne noen, sånn sett, problemet er å finne noen som har litt mellom øra og er ute etter det samme som meg. På Tinder f.eks. er det altfor mange som bare er ute etter et ligg, og jeg er ikke helt der... 

Skrevet

Traff min kjekkas på world of warcraft. 

Han flytta inn oktober i fjor. Venter mitt 3 barn/ hans første i sept. 

Anonymkode: f1a47...8f6

Skrevet

Fant min på nettet. Hadde ikke trodd det, møtte mange det var absolutt null match med. Men så overtalte en venninne meg til å gi det ett forsøk til, og jammen meg ble det full klaff ❤️ 

Anonymkode: 8b1e7...966

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bor i en mellomstor by i nord. Det er sjelden jeg ser noen interessante på treningssenteret, men så ser jeg ikke så veldig etter, da. Jeg er jo der for å trene, ikke sjekke.

Problemet er ikke å finne noen, sånn sett, problemet er å finne noen som har litt mellom øra og er ute etter det samme som meg. På Tinder f.eks. er det altfor mange som bare er ute etter et ligg, og jeg er ikke helt der... 

Tinder er for overflatisk. Prøv sukker.no, eller en av de andre appene?

Anonymkode: 87d3f...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...