Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Mannen min skryter av at han har sånn draget på byn..... Han er veldig åpen om dette, kan til tider snakke detaljert om hvordan en dame har prøvd seg og hvordan han har avvist henne. Jeg klarer ikke tolke hva han vil frem til?? Skal jeg bare ta det for det det er, flørter han med andre for å booste selvtilliten, eller er han ute etter en reaksjon hos meg? Jeg får oppmerksomhet jeg også om jeg er med venninner osv, men det er ikke noe jeg biter meg mer merke i en at man pent avviser og går videre i livet. Anonymkode: e0a2b...a75
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Veldig umodent av ham. Slik oppførsel bruker jeg tolke som om personen egentlig er ganske usikker på seg selv og trenger (altfor) mye oppmerksomhet for å "bekrefte" seg. Hvis dere ikke har det helt bra i forholdet kan det være han er usikker og prøver å få bekreftelse på at han er bra nok, kanskje gjøre deg sjalu nok til å vise ham så tydelig som han trenger at du ønsker ham? Jeg hadde en eks som plutselig begynte å si slikt. Da hadde jeg funnet ut at jeg ikke følte nok, men jeg var oppriktig glad i ham og utsatte å gjøre noe fordi jeg tenkte det var litt sprøtt å gi slipp på en så god mann "bare" fordi jeg ikke følte nok (vi hadde ikke barn). Jeg hadde ikke endret adferd mot ham enda, men han merket det nok likevel, så ble han usikker og redd for å miste meg og forsøkte å vise meg hvor attraktiv andre fant ham ved å fortelle meg hvor mange damer som likte ham og forsøkte å flørte med ham. Mens han var sikker på forholdet hadde han aldri behov for å hevde seg slik. Uansett så er det slitsomt slik han holder på. Prøv å forstå hvorfor han gjør det. Har dere problemer, ta tak i dem. Hvis det ikke er noe slikt som ligger bak, da hadde jeg nok blitt litt skeptisk til hans oppførsel. Anonymkode: e9969...683
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 Han virker jo bare dum og umoden. Anonymkode: 7b07e...f55
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 Jeg tenker at han ikke er så soialt god, siden han forteller deg dette. Han har nok veldig dårlig selvbilde, og trenger å vise deg at han er noe, at han har draget gjør at han føler seg bedre med seg selv, og han tror nok at du da blir imponert Anonymkode: 30d16...04c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #5 Skrevet 20. februar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Slik oppførsel bruker jeg tolke som om personen egentlig er ganske usikker på seg selv og trenger (altfor) mye oppmerksomhet for å "bekrefte" seg. Dette. Anonymkode: 9000b...686
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #6 Skrevet 20. februar 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen min skryter av at han har sånn draget på byn..... Han er veldig åpen om dette, kan til tider snakke detaljert om hvordan en dame har prøvd seg og hvordan han har avvist henne. Jeg klarer ikke tolke hva han vil frem til?? Skal jeg bare ta det for det det er, flørter han med andre for å booste selvtilliten, eller er han ute etter en reaksjon hos meg? Jeg får oppmerksomhet jeg også om jeg er med venninner osv, men det er ikke noe jeg biter meg mer merke i en at man pent avviser og går videre i livet. Anonymkode: e0a2b...a75 Han synes nok at du tar han litt for gitt og forsøker å skape nysgjerrighet og litt sjalusi hos deg. Menneskelig og litt søtt. Anonymkode: 357b5...9fe
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #7 Skrevet 20. februar 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Veldig umodent av ham. Slik oppførsel bruker jeg tolke som om personen egentlig er ganske usikker på seg selv og trenger (altfor) mye oppmerksomhet for å "bekrefte" seg. Hvis dere ikke har det helt bra i forholdet kan det være han er usikker og prøver å få bekreftelse på at han er bra nok, kanskje gjøre deg sjalu nok til å vise ham så tydelig som han trenger at du ønsker ham? Jeg hadde en eks som plutselig begynte å si slikt. Da hadde jeg funnet ut at jeg ikke følte nok, men jeg var oppriktig glad i ham og utsatte å gjøre noe fordi jeg tenkte det var litt sprøtt å gi slipp på en så god mann "bare" fordi jeg ikke følte nok (vi hadde ikke barn). Jeg hadde ikke endret adferd mot ham enda, men han merket det nok likevel, så ble han usikker og redd for å miste meg og forsøkte å vise meg hvor attraktiv andre fant ham ved å fortelle meg hvor mange damer som likte ham og forsøkte å flørte med ham. Mens han var sikker på forholdet hadde han aldri behov for å hevde seg slik. Uansett så er det slitsomt slik han holder på. Prøv å forstå hvorfor han gjør det. Har dere problemer, ta tak i dem. Hvis det ikke er noe slikt som ligger bak, da hadde jeg nok blitt litt skeptisk til hans oppførsel. Anonymkode: e9969...683 Vi har hatt noen opp og nedturer de siste årene. Han har tatt en del valg som har fått konsekvenser for meg. Jeg satt foten ned like før jul da jeg har «dyttet» han sakte men sikkert bort over tid, sa jeg ville gå fra han. Dette er i utgangspunktet ikke noe som innerst inne er/var ønskelig men jeg kunne ikke se en annen løsning på ting. Enda det ikke var et mål at han skulle trygle og be og jeg har aldri sett en mann med så stort ego som han har, så ydmyk.... Uten at jeg går i detaljer så var han villig til å gi opp noe som han har nektet før. Så det er mulig han føler seg usikker på forholdet, men igjen har vi aldri kommunisert bedre en nå. På et vis setter jeg pris på hans ærlighet, på et annet plan føler jeg det blir for dumt. Han har hatt noe handlinger jeg ikke forstår før også.. 🙈🤦🏽♀️ Anonymkode: e0a2b...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå