Gå til innhold

Har du vært på DIB-treff?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det?

Anonymkode: 34fc3...f69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på flere faktisk, og det har i hovedsak vært veldig hyggelig. Har aldri deltatt på et treff fra anonymforum da, men fra underforum der jeg har blitt relativt godt kjent med folk først. Det er omtrent som blind date da, skaper i hvert fall sommerfugler i min mage. Har opplevd å ikke like så godt i live de jeg har likt godt på nettet, og jeg har blitt overrasket over noens utseende. Jeg har venner jeg ble kjent med i en termingruppe med et av mine barn, for mer enn 10 år siden, som jeg fortsatt treffer med jevne mellomrom. 

Skrevet

Nei, men har truffet to stk herfra. Ene møtte jeg på kafé, men ingen kjemi så noen venninne ble det ikke.

Den andre husker jeg var ei som skrev her at hun var helt blakk og dynen hennes var ødelagt, dette var på vinteren. Hun bodde en halvtime unna og siden jeg hadde en til overs så dro jeg hjem til henne med den

Anonymkode: f95d2...092

Skrevet

Ikke organisert treff, nei, men har møtt mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...