Gå til innhold

Blødning midt i syklusen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jente på 25 år,

meg å min samboer prøver å få barn. Jeg sluttet på P-piller 8 mai 2018. Dette var litt fordi jeg fikk beskjed av gynekolog at jeg hadde mindre egg en det som barneomsorg for ei jente på min alder og dermed ikke hadde allverdens med tid. De tre første månedene uten piller var kroppen rar å hadde en de vondt i nedre del av magen, mensen var heller ikke regelmessig. Siden den 4 måneden har mensen vert regelmessig med en variasjon på +-2 dager. Jeg får av og til små blødninger et par dager før mensen kommer og får alltid mensen smerter rett før eller under mensen. Nå er vi på den 10 måneden me prøving uten noe hell enda😞😞. Men denne måneden har kroppen vore rar... jeg fikk mensen 3 feb. Og forventet mens igjen 2 mars. Jeg er i dag på dag 18 i syklusen. For 4 dager siden (dag14 i syklusen) fikk jeg en blødning når jeg var på do, men den lignet ikke på en mensen blødning og har hatt en eller 2 blødninger til dags dato, altså jeg har hatt små blødninger i 4 dager. Jeg kjenner også noe murring i magen men ikke slik som når jeg får mensen, får det er ikke like intenst og heller ikke vondt. Jeg har også litt ømme bryster. Jeg har tatt eggløsningstest siden dag 11 i syklusen og tar det fremdeles da de ikke har slått ut positivt på noen av testene jeg har tatt...

hva kan dette være? Er de mensen som plutselig kommer 2 uker for tidlig? Kan de ha noe me eggene mine å gjøre? 

Anonymkode: 8e0d6...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...