Gå til innhold

Ser du en strek?


Totetteskatter + baby 2015

Anbefalte innlegg

Hei! Trooor jeg har IKM i dag, men usikker siden første mnd uten p-piller. Jeg føler jeg kan skimte en strek, men veldig usikker.. 

883359F7-69FA-4016-991E-83903E6AA4F6.jpeg

7FE53BD8-D467-4B82-AF4F-52F02E93A90C.png

8F040B8D-DE74-48C4-B3AB-7345E5C223F2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man må bruke alle mulige filter på telefonen, demontere testen og myse hardt med øynene for å se streken, så er det ikke en strek der. Det var en jordmor som sa engang. At når man er gravid, så er testen umulig å ta feil av. 

Jeg ser ingen strek. Og det gjør ikke du heller. Men du vil gjerne at den skal være der, og da er det lett å innbille seg streker. 

Anonymkode: 2f408...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her, du vet ingenting om hva jeg tenker om denne evt graviditeten, så pass litt på hva du sier nå. De tre forrige graviditetene mine, så har den første testen vært så svak at redigering måtte til. Så har aldri blitt lurt av redigering :) har forresten ikke demontert testen 🤣

Endret av Totetteskatter + baby 2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fjaps skrev:

Jeg ser noe svakt ja! Prøv en digital i morgen, har hørt de slår ut på gravid selv om strektestene er svake! :)

Ja, jeg også mener jeg ser noe. Jeg får bare ta en ny i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander meg normalt aldri i slike tråder, for jeg synes all denne testingen er tull og sløsing med penger, men nå ble jeg nysgjerrig; HVOR ser dere strek?

Det skal sies at i sist slik tråd jeg var innom så jeg ingen som helst strek mens andre var fra seg av glede og skrev Gratulerer! og sånn. Jammenmeg var dama gravid! Så hva ser dere??

Anonymkode: 394a4...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blander meg normalt aldri i slike tråder, for jeg synes all denne testingen er tull og sløsing med penger, men nå ble jeg nysgjerrig; HVOR ser dere strek?

Det skal sies at i sist slik tråd jeg var innom så jeg ingen som helst strek mens andre var fra seg av glede og skrev Gratulerer! og sånn. Jammenmeg var dama gravid! Så hva ser dere??

Anonymkode: 394a4...447

Hvis du normalt aldri blander deg i slike tråder, hvorfor gjør du det nå? Og med anonymt nick? Plis, hvis du skal ha så sterke meninger, så ikke gjem deg bak anonym-nicket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Totetteskatter + baby 2015 said:

Hvis du normalt aldri blander deg i slike tråder, hvorfor gjør du det nå? Og med anonymt nick? Plis, hvis du skal ha så sterke meninger, så ikke gjem deg bak anonym-nicket. 

Les innlegget mitt igjen med en nysgjerrig stemme heller enn en sur eller nedlatende. Det var nysgjerrig ment, og for å illustrere la jeg til at i lignende tråder har jeg heller ikke sett strek, men de har likevel vist ‘gravid’. Jeg bare skjønner ikke hva dere ser.

Anonymkode: 394a4...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Les innlegget mitt igjen med en nysgjerrig stemme heller enn en sur eller nedlatende. Det var nysgjerrig ment, og for å illustrere la jeg til at i lignende tråder har jeg heller ikke sett strek, men de har likevel vist ‘gravid’. Jeg bare skjønner ikke hva dere ser.

Anonymkode: 394a4...447

Slik er det på forum, noen ser lettere streker enn andre. Er vel ikke noe annen forklaring enn det?

Endret av Totetteskatter + baby 2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...