Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Er forferdelig trøtt fortiden, ømme pupper og rett og slett bare følelsen på at jeg er gravid. Går på hormonspiralen, så det er i såfall ikke planlagt. Det kan godt være jeg støter deg ut også siden jeg har spiral, man skal jo egentlig ikke kunne bli gravid med en hormonspiral. Etter samleie igår kom det litt rosa på papiret. Vil det si at det kommer en blødning da? Kan jeg være gravid for det om? Skal ta en test, men venter til imorgen. Har 2 barn fra før, aldri hatt blødninger under svangerskapet. Anonymkode: 2f26b...319
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Det er vanskelig å si, men hvis blødningen kom pga samleie er det greit å sjekke seg, ta en celleprøve og sjekke at spiralen sitter der den skal. Anonymkode: 76bab...32b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vanskelig å si, men hvis blødningen kom pga samleie er det greit å sjekke seg, ta en celleprøve og sjekke at spiralen sitter der den skal. Anonymkode: 76bab...32b Tok celleprøve for 3mnd siden, den var fin. Kan det være et graviditetstegn? Anonymkode: 2f26b...319
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tok celleprøve for 3mnd siden, den var fin. Kan det være et graviditetstegn? Anonymkode: 2f26b...319 Nei, ikke som jeg vet. Hvor lenge har du hatt spiral da? Det er ikke uvanlig å ha litt hormonforstyrrelser i starten og mot slutten. Men hvis du ikke pleier å ha mens lignende blødning tviler jeg på at du er gravid, et egg trenger det for å feste seg, og uten mensen er det heller ingen slimhinner. Anonymkode: 76bab...32b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #5 Skrevet 20. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, ikke som jeg vet. Hvor lenge har du hatt spiral da? Det er ikke uvanlig å ha litt hormonforstyrrelser i starten og mot slutten. Men hvis du ikke pleier å ha mens lignende blødning tviler jeg på at du er gravid, et egg trenger det for å feste seg, og uten mensen er det heller ingen slimhinner. Anonymkode: 76bab...32b Jeg har hatt hormonspiralen i litt over 2år, begynte med småblødninger hver mnd til ca samme tid. Nå de to siste mnd har det vært helt stopp. Hatt murringer, ekstremt slapp. Så er det litt rosa på papiret etter samleie. (Beklager detaljer)😄 Men det er for meg helt normalt å prate om. Siden mens er helt uteblitt bør jeg sikkert ta en test. Anonymkode: 2f26b...319
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #6 Skrevet 20. februar 2019 Ja det er nok lurt for å utelukke. Svangerskap med spiral er ikke noe særlig. Anonymkode: 76bab...32b
<3 mine søte små<3 Skrevet 20. februar 2019 #7 Skrevet 20. februar 2019 Da jeg hadde hormonspiral hadde jeg alltid ømme bryster da jeg ventet mens. Og mageverk ved eggløsning
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #8 Skrevet 20. februar 2019 Ville bestilt en time til gyn om jeg var deg HI. Bør sjekke at spiralen sitter der den skal. Jeg testet pos på gravitest med hormonspiral. Men det ble støtet ut. En kjenning merket først da ungen begynte å sparke at hun var gravid. Samme hormonspiral som meg. De fant spiralen i morkaka da ungen ble født. Anonymkode: d56e9...538
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #9 Skrevet 20. februar 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ville bestilt en time til gyn om jeg var deg HI. Bør sjekke at spiralen sitter der den skal. Jeg testet pos på gravitest med hormonspiral. Men det ble støtet ut. En kjenning merket først da ungen begynte å sparke at hun var gravid. Samme hormonspiral som meg. De fant spiralen i morkaka da ungen ble født. Anonymkode: d56e9...538 Hun sjekket sist, for ca 3 mnd siden. Men da mener du jeg burde gjøre det igjen? Altså uten celleprøve? Ser ikke vitsen i å ta akkurat det igjen, siden jeg har tatt det 2 ganger på et halvt år. Men skal hun sjekke at den sitter greit, så kan jeg helt sikkert det. Opplever ingen ømme pupper nå, så antar at jeg ikke er gravid da. Har jo alltid hatt det som første tegn. Kan jeg være gravid Selv uten ømme pupper? Anonymkode: 2f26b...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå