Gå til innhold

Har rfsu alltid skygge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Rfsu, en typsik skyggestrek? Ingen erfaring med disse testene. 

Tydligere i virkeligheten da, men på RD 14 ville jo en ekte babystrek vært skikkelig sterk? :

20190220_082616.jpg

Anonymkode: 5c7d5...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nei, de har ikke det, men kanskje du hadde den nedenfor maxgrensa? Har du testet på nytt?

Anonymkode: 432ea...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rfsu er dritdårlige, du kan være over tia og likevel få svaaaaak strek når den på andre tester blir kjempesterk!

Anonymkode: 2b097...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rfsu er dritdårlige, du kan være over tia og likevel få svaaaaak strek når den på andre tester blir kjempesterk!

Anonymkode: 2b097...289

Hvor lenge etter IKM er det mulig å teste positivt da?

Anonymkode: 432ea...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd "skyggestrek" på noen graviditetstest, og har prøvd flere merker inkl rfsu. Har vært gravid 6 ganger, og alltid fått svak positiv strek 2-3 dager før forventet mens som har blitt sterk og klar 3-4dager senere. 

Kjøp deg clearblue digital da vel, hvis du lurer. 

Anonymkode: 44958...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du gravid? :) Fikk en lignende strek på rfsu i dag og usikker på om jeg skal tolke den som svakt positiv eller som skyggestrek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Havfrue8 skrev:

Jeg fikk skyggestreker forrige PP, og jeg var ikke gravid :(  Hvordan gikk det med deg?

Er nok det samme her ja, har testet med fler testet som skal ha samme hcg følsomhet og der er det blendahvitt. Så ufattelig skuffende :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4

Samme her 😵 tok denne på lørdag. Fikk negativ hos legen i dag. Syntes det er rart siden jeg skimter farge i skyggestreken. 

0BBF0624-AA2C-475E-8EF9-40F665F7BE82.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, 12-3-4 skrev:

Samme her 😵 tok denne på lørdag. Fikk negativ hos legen i dag. Syntes det er rart siden jeg skimter farge i skyggestreken. 

0BBF0624-AA2C-475E-8EF9-40F665F7BE82.png

Denne er akkurat som min! Det er fargestoffet som lekker, og ikke en positiv test. Har gått på den fella flere ganger :( 

Anonymkode: b77af...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne er akkurat som min! Det er fargestoffet som lekker, og ikke en positiv test. Har gått på den fella flere ganger :( 

Anonymkode: b77af...489

Rart de kan selge den 😵 hvordan skal man vite om den er positiv eller ikke. De som faktisk har positiv prøve på denne sier at den da også er kjempe svak.. så da er det bare helt tilfeldig da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Jeg får strek hver eneste gang. 

Anonymkode: cd0e6...eae

Jeg har faktisk ikke fått strek på denne testen før. Dette var siste i pakka 😅 men da er det sånn det er.. ikke noen beibis 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, 12-3-4 skrev:

Rart de kan selge den 😵 hvordan skal man vite om den er positiv eller ikke. De som faktisk har positiv prøve på denne sier at den da også er kjempe svak.. så da er det bare helt tilfeldig da ?

Jeg vet, det er jo en tydelig defekt. Men om man ser nøye, klarer du å skille mellom fargestoffet som lekker, og det som faktisk er en strek. Selve streken er litt tykkere. Det er noe stress å tyde, men man kan se forskjell 😕 

Anonymkode: b77af...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Ts her: Jeg var gravid. Den ble sterkere, men så mistet jeg. Så svak positiv så sent var nok et dårlig tegn. 

Anonymkode: 5c7d5...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...