Gå til innhold

Craver mat jeg ikke tåler!


Mamaraptor

Anbefalte innlegg

Jeg tåler ikke gluten, men har helt sykt cravings etter glutenholdig mat! Det hjelper ikke med glutenfrie alternativer! På kveldene er det verst, da blir jeg rett og slett skikkelig deprimert og begynner å grine fordi jeg har så lyst på det ene eller det andre! Det er jo helt tåpelig, det er jo bare mat! 😱

Jeg har bare vært glutenfri i mindre enn et år, og det har gått helt fint med glutenfrie alternativer - til nå... 

I går var det like før jeg tok meg et rundstykke selv om jeg visste det ville gjøre meg syk! Dette er tredje barnet mitt, og selv om jeg hadde cravings med de andre to og, var det ikke SÅ ekstremt! Kanskje det er fordi jeg aldri får tilfredsstilt det denne gang... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sånn. Cravet vaniljesaus og tåler ikke melk. Ikke hvilken som helst vaniljesaus heller, det måtte være tine sin 😂🙈 utrolig hvor sterke krefter som er i sving. 

Hendte at jeg bukket under, og tok konsekvensen (slapp forstoppelse, om ikke annet 😏). Men med gluten så har det vel større konsekvens fordi diett over tid er viktig? 

Lykke til, føler med deg. 

Anonymkode: f9198...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Vet det ikke er noe noen kan gjøre med det, men det hjelper å bare få syte og klage litt og høre at man ikke er alene😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...