Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Jeg og samboer har slitt i flere år med forholdet, mye opp og ned av forskjellige grunner. Nå har han tatt meg på ordet og ordnet seg leilighet hos en kompis, men jeg er usikker!Det ble plutselig så virkelig....begge er usikre. Vi har barn også og det er vell hovedgrunnen til at vi har klort oss fast.... men hva vil vi...hva blir rett?kanskje har man godt av det, kanskje ikke.... noen gode råd?😩 Anonymkode: 11d8c...f08
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Pause er en måte å gjøre det slutt på. Enten blir man og kjemper, eller man gir opp og flytter. Anonymkode: c9246...2c0
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 Han kommer nokk til å benytte seg av den pausen til å knulle på andre. pause for menn er vel akkurat det. Og etter det er vel forholdet ødelagt uansett!!! Anonymkode: ea33f...b2d
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 Huff. Ikke lett. Min erfaring er at pause kan gjøre ting bedre. Dersom man bestemmer at man er et par, kanskje date litt igjen. Trenger ikke være for evigeheten heller. Men for at dette skal være mulig må dere prate om det. Anonymkode: 09e7a...945
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #5 Skrevet 20. februar 2019 Nei er jammen ikke enkelt dette....jeg tror og håper vi kommer sterkere utav det, men jeg vet jo ikke hvilken vei det tar...akkurat nå har bare begeret blitt overfylt så til de grader at jeg ser ikke noe annen løsning... Anonymkode: 11d8c...f08
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #6 Skrevet 20. februar 2019 Hvis dere begge er så usikre, da må dere jo jobbe med det. Det å bare ta en pause vil jo ikke løse noen av problemene deres. Er dere heldig kan det være at begge to innser at dere ønsker å fortsette med forholdet, men selv da vil jo ikke noen av problemene dere har hatt i flere år være løst. Snakk med ham, få ham med i parterapi (f.eks. familievernkontoret), hvis han heller egentlig ikke ønsker å bryte opp familien. Bli i så fall også enige om hvilke grenser dere skal ha i "pausen" hvis dere skal jobbe for å komme sammen igjen og løse problemene. Hvis den ene i en slik periode ligger med andre når man liksom skal løse problemer, da er det sjelden vellykket. Så bli enige om grensene og ev. varighet. F.eks. at dere skal jobbe med forholdet i parterapi i minst et halvt år fremover, og at dere begge da skal forplikte dere til den jobben det er å jobbe med forholdet, og at det i den perioden ikke er greit å ligge med andre. Ring fvk og bestill en time, og få ham med dit. Anonymkode: 0c82c...d66
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #7 Skrevet 20. februar 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Han kommer nokk til å benytte seg av den pausen til å knulle på andre. pause for menn er vel akkurat det. Og etter det er vel forholdet ødelagt uansett!!! Anonymkode: ea33f...b2d Ja, for det eneste som holder to mennesker sammen er at de avstår fra å knulle på andre. Anonymkode: 45263...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå