Gå til innhold

Når oppvaskmaskinen går og reperatøren tar feil


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte hus forrige sommer med kjøkken som var pussa opp for rundt 10 år siden. Nå etter jul begynte oppvaskmaskinen å tulle med at den ikke tappa ut vannet etter vask. Ringte en reperatør som kom, konstaterte at en sensor var gåen og for gammel til å bytte sånn at vi måtte gå til investering av ny maskin. Dette tok han en halvtime før han stresset videre grunnet dårlig tid og vi betalte over 700 kroner for der. Kjøpte ny maskin og installerte denne, men har nå samme problemet. Den tapper ikke, og ikonet for tømming a  vann (vannkrana) lyser. Ikke utløser den skuffen med oppvasktabletten heller, så den er intakt når maskinen er ferdig. Alle rør er koblet der de skal være og vannkrana er på. Tenker det er gamle rør og de må sikkert sees på av en rørlegger som jeg skal ta kontakt med i morgen. Men nå føler jeg meg veldig snytt.. reperatøren sa ingenting om rørene, men konstaterte ag vi måtte kjøpe ny maskin. Om det viser seg at det er rørene og ikke oppvaskmaskinen det er noe galt med, så har jo vi betalt han 700 kroner for feilinformasjon pluss at vi har investert i en helt ny maskin når den gamle mest sannsynlig fungerte helt fint. Kan jeg da klage på jobben han gjorde? Burde han visst at dette kunne være et problem?

Anonymkode: d1a05...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...