Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Tror han trenerer oppussingen for at huset vårt skal være minst mulig verdt hvis det blir slutt mellom oss. Jeg håååper ikke han tenker slik, men begynner å lure. Han blir sur hvis jeg sier vi kan jobbe på huset sammen for å bli ferdig.. Er supertreig. Han vil også hjelpe alle andre enn å gjøre noe hjemme... så det er ikke arbeidslysten. Er det noen som har opplevd dette.. Jeg begynner å tvile på om han elsker meg.. Har en vond følelse i magen.. virker som han gir f... i både meg og barna. Anonymkode: 3c1df...845
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Har du spurt ham hvorfor han ikke har lyst å prioritere oppussing av eget hus? Det høres ut som dere trenger å snakke skikkelig sammen. Anonymkode: b359f...278
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 Hvorfor tror du det da? Jeg ville jo tenke en haug med andre ting først, at han var sliten, at han var lei, at han ikke liker oppussing noe godt, at han ikke orker fordi han har andre ting å tenke på, at ungene krever såpass mye at oppussing ikke blir prioritert osv. At du tenker at han ikke pusser opp fordi han ikke elsker deg må jo bunne i noe helt annet enn mangel på oppussing, enten har du veldig dårlig selvtillit eller han viser på andre måter at han er lei hele forholdet og ikke bare huset? Anonymkode: 5b081...7b6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 Du høres litt paranoid ut? Anonymkode: dff64...2f6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #5 Skrevet 20. februar 2019 Tenker det er flere ting som gjør at hi tenker som hun gjør. Virker ikke som denne mannen prioriterer familien på flere plan. Men du burde vel rett og slett ta opp tema. Om du ikke vil spørre om han elsker deg eller ikke så kan du uansett spørre om det ikke er på tide å ta tak i det som skal gjøres hjemme. Foreslå at det blir innleid fagfolk da og se hva han sier da? Anonymkode: 2811b...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå