Gå til innhold

Forslag på krimserie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har du noen forslag på en krimserie? Helst en serie som er lett fordøyelig, ala Criminal Minds, og som har hele sesonger liggende inne. Vi har NRK, Sumo, Netflix, Viaplay og Dplay. 

😊

Anonymkode: 1cc17...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har akkurat sett Trapped (islandsk Krim) på Netflix, den var ganske spennende:) 

Anonymkode: 5fd4b...7f1

Takk for tips! 😊 Ser den ligger inne på NRK og! 👍 

Anonymkode: 1cc17...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dichte! En dansk krim-serie som går på Netflix. Den er kjempebra! :) Jeg ser på den sammen med sønnen min på 11 (ja, det er 13-årsgrense, men..). Man blir hektet fra første episode :D 

Anonymkode: 83f95...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips, alle! 😄 Nå har jeg skrevet ned forslagene, så skal jeg skjekke ut. 😊👍

Anonymkode: 1cc17...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Ser criminal minds med mannen, og how to get away with murder når han er borte (jobber offshore). Syns den er mye mer spennende enn criminal minds, er mer sammenheng i episodene. 

Anonymkode: 14183...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bodyguard, Marcella, Paranoid og River. Netflix. Se gjerne også den engelske varianten av broen. Den er på NRK. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tause vitner

Anonymkode: bae50...956

Teiteste krimmen noen sinne. Den var god i starten, for 10 år siden, men nå er det for mye patologer på eventyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Teiteste krimmen noen sinne. Den var god i starten, for 10 år siden, men nå er det for mye patologer på eventyr. 

Og alle har like nedovertryne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra her. Må legge til de to første sesongene av Elementary. Damenes detektivbyrå nr 1 er fin, men likte bøkene bedre. Har akkurat sett Black Earth Rising på Netflix. Kanskje ikke rendyrket krim, men bra!

Anonymkode: d7db9...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode forslag her, i tillegg til La Treve - Belgisk krim på Netflix. Veldig spennende og god 👌

Anonymkode: a0acc...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...