Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 "Jeg har holdt tilbake/holdt litt avstand..:" Utdrag fra en melding jeg fikk av en mann. Jeg vet jo at dere ikke kan vite, men moro å høre her jeg sitter og analyserer. Anonymkode: 52d65...10c
Fru Banderas Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 Moro å høre? Hva med å skaffe deg en hobby?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, Fru Banderas skrev: Moro å høre? Hva med å skaffe deg en hobby? Pleier du alltid å svare folk slik? Anonymkode: 52d65...10c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Jeg har holdt tilbake/holdt litt avstand..:" Utdrag fra en melding jeg fikk av en mann. Jeg vet jo at dere ikke kan vite, men moro å høre her jeg sitter og analyserer. Anonymkode: 52d65...10c Det kan jo bety så mye forskjellig, kanskje han har holdt igjen fordi han ikke vet hvor han står eller hvor du står for den del. Er dere i starten av forholdet ? Anonymkode: 9a1d4...5f1
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det kan jo bety så mye forskjellig, kanskje han har holdt igjen fordi han ikke vet hvor han står eller hvor du står for den del. Er dere i starten av forholdet ? Anonymkode: 9a1d4...5f1 Tusen takk for svar. Vi er i utgangspunktet venner. Det er det jeg ønsker. Lurer derfor på om han plutselig legger mer i det enn meg.. hi Anonymkode: 52d65...10c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #7 Skrevet 19. februar 2019 Hva med å snakke sammen? Anonymkode: bed84...4bd
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #8 Skrevet 19. februar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med å snakke sammen? Anonymkode: bed84...4bd Jeg skal snakke med han, men lurer bare på hva han legger i den setningen... hi Anonymkode: 52d65...10c
sug lut Skrevet 19. februar 2019 #9 Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal snakke med han, men lurer bare på hva han legger i den setningen... hi Anonymkode: 52d65...10c Men det vet da ikke vi.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #10 Skrevet 19. februar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal snakke med han, men lurer bare på hva han legger i den setningen... hi Anonymkode: 52d65...10c "Man" kan ikke vite hva man skal legge i en slik setning siden "man" ikke vet noe om i hvilken sammenheng den er sagt? Hva tror du selv, da? Anonymkode: bed84...4bd
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #11 Skrevet 19. februar 2019 3 timer siden, Fru Banderas skrev: Moro å høre? Hva med å skaffe deg en hobby? Hva med å følge ditt eget råd? Så mange surmaga svar det kommer fra deg for tiden. Har du det ikke bra? Anonymkode: a55e0...9bb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #12 Skrevet 19. februar 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Man" kan ikke vite hva man skal legge i en slik setning siden "man" ikke vet noe om i hvilken sammenheng den er sagt? Hva tror du selv, da? Anonymkode: bed84...4bd Jeg tror han legger litt mer i vennskapet enn jeg gjør, og er litt usikker på hvordan jeg skal ta dette opp med han. Anonymkode: 52d65...10c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #13 Skrevet 19. februar 2019 19 minutter siden, sug lut skrev: Men det vet da ikke vi. Selvfølgelig vet jeg at dere ikke sitter med fasiten, men ønsket bare noen tanker rundt den meldingen. Jøje meg for noen sure oppgulp det kommer her inne. Er her sjelden, og trekker meg stille tilbake. Anonymkode: 52d65...10c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #14 Skrevet 19. februar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror han legger litt mer i vennskapet enn jeg gjør, og er litt usikker på hvordan jeg skal ta dette opp med han. Anonymkode: 52d65...10c Det beste er å ikke gjøre det så omstendelig. Saken er jo egentlig ganske enkel. Dere har skrevet noen meldinger - vis til disse meldingene og si at du ikke forstod hva han mente med "å holde tilbake osv.", og spør ham rett ut hva han mente. Det er ikke verre enn som så. Om du tenker for mye kan du alltids gruble deg inn i at du ev. ikke ønsker å miste ham som en venn, om vennskapet kan reddes om han ønsker mer, om han kan av-forelske seg i deg, om ting blir anderledes osv. Men alt det er bare forstyrrelser akkurat nå, for nå vet du ikke en gang hva han føler. Det beste for dere begge er jo at dere bare snakker sammen, får kortene på bordet. Da vet dere hva dere har å forholde dere til, da kan dere begge to ta valg for hvordan dere forholder dere til hverandre videre. Så slutt å tenke, gjør det enkelt, snakk med ham ansikt til ansikt, det er sikrere, for da får du med deg blikk, kroppsspråk osv., mindre sjanser for misforståelser da. Anonymkode: bed84...4bd
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #15 Skrevet 19. februar 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det beste er å ikke gjøre det så omstendelig. Saken er jo egentlig ganske enkel. Dere har skrevet noen meldinger - vis til disse meldingene og si at du ikke forstod hva han mente med "å holde tilbake osv.", og spør ham rett ut hva han mente. Det er ikke verre enn som så. Om du tenker for mye kan du alltids gruble deg inn i at du ev. ikke ønsker å miste ham som en venn, om vennskapet kan reddes om han ønsker mer, om han kan av-forelske seg i deg, om ting blir anderledes osv. Men alt det er bare forstyrrelser akkurat nå, for nå vet du ikke en gang hva han føler. Det beste for dere begge er jo at dere bare snakker sammen, får kortene på bordet. Da vet dere hva dere har å forholde dere til, da kan dere begge to ta valg for hvordan dere forholder dere til hverandre videre. Så slutt å tenke, gjør det enkelt, snakk med ham ansikt til ansikt, det er sikrere, for da får du med deg blikk, kroppsspråk osv., mindre sjanser for misforståelser da. Anonymkode: bed84...4bd Tusen takk for saklig, gjennomtenkt svar. Fint å få andres perspektiv. Jeg skal gjøre det som du skriver. hi Anonymkode: 52d65...10c
frk Nilsen Skrevet 19. februar 2019 #16 Skrevet 19. februar 2019 Fisker etter sjansen for å få litt sex
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #17 Skrevet 19. februar 2019 3 minutter siden, frk Nilsen skrev: Fisker etter sjansen for å få litt sex Hmm...ok? Takk for svar. hi Anonymkode: 52d65...10c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #18 Skrevet 19. februar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Pleier du alltid å svare folk slik? Anonymkode: 52d65...10c Ja, dette er en ganske vanlig måte for denne brukeren å svare på. Men sånn ellers er jeg enig med resten, det er umulig å vite hva han mener når vi ikke aner noe om hva mer som ble sagt/blir snakket om. Du må rett og slett spørre han. Anonymkode: a1cd3...f85
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #19 Skrevet 19. februar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: "Jeg har holdt tilbake/holdt litt avstand..:" Utdrag fra en melding jeg fikk av en mann. Jeg vet jo at dere ikke kan vite, men moro å høre her jeg sitter og analyserer. Anonymkode: 52d65...10c Kommer jo HELT an på hva som står før og etter dette utdraget. Kontekst, kontekst, kontekst. Anonymkode: 8c127...9ab
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #20 Skrevet 19. februar 2019 Tenker at han har mer følelser for deg enn bare vennskap ? Anonymkode: 798b9...1b9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #21 Skrevet 20. februar 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenker at han har mer følelser for deg enn bare vennskap ? Anonymkode: 798b9...1b9 Det er det jeg kanskje tror også..Jeg tolket meldingen med at han vil mer, men at han har holdt avstand. Vi skal møtes til helga, så vi tar samtalen da. hi Anonymkode: 52d65...10c
sug lut Skrevet 20. februar 2019 #22 Skrevet 20. februar 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig vet jeg at dere ikke sitter med fasiten, men ønsket bare noen tanker rundt den meldingen. Jøje meg for noen sure oppgulp det kommer her inne. Er her sjelden, og trekker meg stille tilbake. Anonymkode: 52d65...10c 22 timer siden, Anonym bruker skrev: "Jeg har holdt tilbake/holdt litt avstand..:" For det første, tilbaketrekninga di har visst gått litt i ball? For det andre, du vil ha tanker rundt meldingen? Javel. Jeg tenker at han har komplekser for at det plasker i do når han tisser, så han har øvd på å holde igjen strålen og stå lenger unna doskåla.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #23 Skrevet 20. februar 2019 57 minutter siden, sug lut skrev: For det første, tilbaketrekninga di har visst gått litt i ball? For det andre, du vil ha tanker rundt meldingen? Javel. Jeg tenker at han har komplekser for at det plasker i do når han tisser, så han har øvd på å holde igjen strålen og stå lenger unna doskåla. Nå er det vel du som går litt i ball Anonymkode: 7b593...b2a
sug lut Skrevet 20. februar 2019 #24 Skrevet 20. februar 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er det vel du som går litt i ball Anonymkode: 7b593...b2a Hi signerte senest for to timer siden. Atten timer etter hun tok fotballen sin og gikk hjem.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #25 Skrevet 20. februar 2019 Jajamensann, da var det bitch o’clock på bim igjen..🙄 Anonymkode: e0415...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå