Gå til innhold

Hvis man sletter en mail/konto


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som man ikke bruker lenger, synes det hos de som har mottatt mailer da? F.eks. "denne mailen er ikke lenger i bruk". 

Anonymkode: 40ee1...6c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Men hvis de prøver å sende deg en epost får de gjerne en sånn automatisk «retur til avsender»-melding.

Anonymkode: 1e5ea...3c0

Får de det, ja? Hmm

Anonymkode: 40ee1...6c3

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får de det, ja? Hmm

Anonymkode: 40ee1...6c3

Hvis du bare slutter å bruke den vil de ikke få noen melding. Men hvis selve kontoen slettes vil de få "kan ikke leveres".

Anonymkode: 625ae...094

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du bare slutter å bruke den vil de ikke få noen melding. Men hvis selve kontoen slettes vil de få "kan ikke leveres".

Anonymkode: 625ae...094

Ja, jeg har slettet hele kontoen. 

Anonymkode: 40ee1...6c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...