Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Som man ikke bruker lenger, synes det hos de som har mottatt mailer da? F.eks. "denne mailen er ikke lenger i bruk". Anonymkode: 40ee1...6c3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Men hvis de prøver å sende deg en epost får de gjerne en sånn automatisk «retur til avsender»-melding. Anonymkode: 1e5ea...3c0 Får de det, ja? Hmm Anonymkode: 40ee1...6c3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får de det, ja? Hmm Anonymkode: 40ee1...6c3 Hvis du bare slutter å bruke den vil de ikke få noen melding. Men hvis selve kontoen slettes vil de få "kan ikke leveres". Anonymkode: 625ae...094
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvis du bare slutter å bruke den vil de ikke få noen melding. Men hvis selve kontoen slettes vil de få "kan ikke leveres". Anonymkode: 625ae...094 Ja, jeg har slettet hele kontoen. Anonymkode: 40ee1...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå