Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Og den har jo aldersgrense 9 år.. Men jeg er usikker. Det var i alle fall en film som gjorde et enormt emosjonelt inntrykk på meg.. syns aldersgrensen var litt lav. Men hun har trålet YouTube etter klipp og musikkvideoer fra filmen, så det er virkelig et sterkt ønske hun har Lurte på om vi skulle se den sammen i kveld. Ikke kino, men hjemme.. Anonymkode: 7f8ac...a8d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 Så ett besteforeldrepar med en unge på den alderen i kinosalen.tror nok ikke de hadde tenkt igjennom valget av film.så like sjokkert ut hele gjengen etterpå.den er ganske mørk og dyster,men en herlig film Anonymkode: 4d265...f46
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så ett besteforeldrepar med en unge på den alderen i kinosalen.tror nok ikke de hadde tenkt igjennom valget av film.så like sjokkert ut hele gjengen etterpå.den er ganske mørk og dyster,men en herlig film Anonymkode: 4d265...f46 Det føles på en måte tryggere hjemme, for da kan vi bare skru av dersom det blir for sterkt. Hun er en moden tiåring, men vil ikke sende henne ut i alt for heavy refleksjoner. Samtidig er det bedre om vi ser den sammen enn at hun ser bruddstykker alene.. Enig.. fantastisk men veldig emosjonelt kraftfull film.. Og det er jo en voksen tematikk gelé veien.. så igjen, lurer litt på begrunnelsen av aldersgrense Nå er hun veldig obs på aldersgrenser selv, og ser ikke noe som er merket med 12 år fordi det er mot reglene 😀 Så nå stoler hun veldig på at den er 9 års aldersgrense og syns at jeg er teit som er skeptisk 😁 HI Anonymkode: 7f8ac...a8d
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 er helt greit, mine på 6, 8 og 11 har sett den og likte den godt Anonymkode: 7b22e...6ee
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2019 #5 Skrevet 21. februar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: er helt greit, mine på 6, 8 og 11 har sett den og likte den godt Anonymkode: 7b22e...6ee Jeg blir litt overrasket over at det er en film som barn er interessert i å se Anonymkode: 71fff...4d9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2019 #6 Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir litt overrasket over at det er en film som barn er interessert i å se Anonymkode: 71fff...4d9 Vi har sett den nå.. Jeg har vel sjelden sett henne så fokusert som når hun så den. Hun liker Lady Gaga fra før men det var hovedkarakteren Jackson Maine som stjal hjertet hennes 😊 Hun vil gjerne se den igjen, og vi har kjøpt den, så det blir nok en liten reprise 😊 HI Anonymkode: 7f8ac...a8d
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2019 #7 Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir litt overrasket over at det er en film som barn er interessert i å se Anonymkode: 71fff...4d9 Min 5 år gamle gutt ønsker å se den, men føler han er litt liten da. Anonymkode: d5637...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå