Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Er det overgangsalder alt? Er 44 år, regelmessig mens, begynte i sommer men da var det jo rekordvarme så trodde det var pga det. Men det har vedvart litt av og på. Jeg svetter ikke men blir så utrolig varm i kropp og hode. Våkner mange ganger og får generelt dårlig med søvn. Noen tips? Anonymkode: a553a...1b9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 Må tilføye at dette ikke skjer på dagen, da er jeg den frysepinnen jeg alltid har vært. HI Anonymkode: a553a...1b9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 Nyoppstått nattesvette er alltid verd å sjekke. Hadde tatt en tur til fastlegen. En blodprøvepakke vil kunne gi deg svaret om det er hormonell ubalanse, eller noe annet. Anonymkode: c9a2e...f39
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nyoppstått nattesvette er alltid verd å sjekke. Hadde tatt en tur til fastlegen. En blodprøvepakke vil kunne gi deg svaret om det er hormonell ubalanse, eller noe annet. Anonymkode: c9a2e...f39 Jeg følges alt opp pga en cyste på eggstokken. Tar blodprøver to ganger i året. Spurte gynekologen før jul, og hun sa at jeg hadde endel egg igjen og at cyste ikke hadde innvirkning på dette. Spurte ikke om hormonnivåene da. Har lest om dette og jeg svetter ikke, jeg er varm. Kanskje ta en tur til legen da. Sukk. 😏 Anonymkode: a553a...1b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå