Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Mine barn er hos sin far denne uka siden det er vinterferie, de er 10 og 14, de drar på fjellet på onsdagen, med far, stemor og 2 søstre på 3 og snart 1, men minstegutten er bedt til bestekameratens bursdag på lørdagen og vil gjerne delta på den, jeg har prøvd og forklart at det er ikke alltid det passer at man kan gå i bursdag og at jeg forstår at han er lei seg,men nå er han hos far ( som bor 6 timer unna ) De dro etter skolen på fredagen, han vil gjerne dra hjem når de starter på fjellet kl 10 på onsdagen, at de kjører han til toget, men faren og jeg ønsker jo at han skal oppleve dette, da jeg har ganske dårlig råd og ikke får dratt så mye på ferie med guttene. Så hva hadde dere gjort her? Anonymkode: 47d1f...06d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Hmm Kan ikke de to vennene feire med kino og pizza bare de to en annen dag? Anonymkode: efdce...792
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 Sånn er det bare. Man kan ikke få med seg alt. At han er lei seg for å gå glipp av en bursdag betyr ikke at han dør av sorg. Anonymkode: cf67d...8fe
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 Gjort? Ikke så mye å gjøre med det? Forklar gutten en gang til at dessverre får han ikke med seg bursdagen, da han er på tur med far. Unger må tåle å gå glipp av noe, altså, selv om det er kjipt. Anonymkode: d90de...cb7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 Tusen takk for svar enig i alt dere skriver, ja han må tåle og gå glipp av noe, og skal forslå det med pizza og kino når han kommer hjem kanskje han blir med villig da,men uansett er det vi som bestemmer det, og at han går glipp av en bursdag kan jo skje i blant, selvom vi er veldig nøye på og møte i alle,men han er jo hos far kun hver ferie og anhver jul og nyttår, så viktigere at han er sammens med far og familie når de bor så langt unna hverandre Anonymkode: 47d1f...06d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #6 Skrevet 19. februar 2019 Ikke noe å gjøre dessverre, dropper ikke en hel ferie for en bursdag. Utenom det er det passe teit å arrangere bursdag i vinterferieuka. Anonymkode: 4fada...493
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #7 Skrevet 19. februar 2019 Å legge bursdag til vinterferien er jo idiotisk. Jeg hadde ikle føyd gutten. Sånn er det. Anonymkode: ded45...3f4
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. februar 2019 #8 Skrevet 19. februar 2019 Jeg hadde heller ikke latt han komme hjem for å feire bursdagen til kompisen på lørdag noen få timer. Han vil komme hjem på onsdag, det betyr at halve ferien blir borte for ham. Noe han sikkert vil angre på i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #9 Skrevet 19. februar 2019 Hva med at far kan sende han med toget hjem lørdag? Regner med at de uansett skal hjem søndag? Anonymkode: 97a8d...c34
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #10 Skrevet 19. februar 2019 Tusen takk for svar han blir hos far til søndagen Anonymkode: 47d1f...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå