Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Etter jeg begynte på p-piller igjen(microgynon) eier jeg ikke sexlyst, helt ille...vi har ikke hatt sex på 2 mnd....(må være den beste prevansjon ever egentlig da🤣🤣). Men sånn helt alvorlig; bare meg eller flere som har opplevd dette? Anonymkode: b65ea...615
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 Men bare ved å ikke ha sex så blir jo kroppen nærmest vant til det. Hva med å bare gjøre det? Lysten kommer underveis. To måneder da hadde jeg gått under. Går på samme p piller men har nesten mer lyst jeg. Man kan Styre mye selv. Men noen er glad i sex, andre ikke 👍 Anonymkode: bd325...f02
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 Jeg har vært uten sex i 1,5 år, gift og alt. Ikke jeg som ikke vil, da. Håper stadig på bedre tider😣 Anonymkode: bb8ef...947
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært uten sex i 1,5 år, gift og alt. Ikke jeg som ikke vil, da. Håper stadig på bedre tider😣 Anonymkode: bb8ef...947 Uff det er bare trist da ❤️ Anonymkode: bd325...f02
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært uten sex i 1,5 år, gift og alt. Ikke jeg som ikke vil, da. Håper stadig på bedre tider😣 Anonymkode: bb8ef...947 Det er helt utrolig, jeg skjønner nesten ikke at det er mulig. Sitter dere i hver deres stol og venter på bedre tider? Eller er du en sinnafeminist som han ikke tør å ta på? Anonymkode: 0fc90...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå