Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Hvordan tilbreder man det? har søkt på google,men fikk liksom ikke helt det riktige svaret synes jeg. Jeg har ikke tempometer, må man ha det? og kan man steke anden kun i pannen eller må den i ovnen også ? Anonymkode: fd5c3...429
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Andebryst går i stekepannen. Riss skinnet på andebrystene med en skarp kniv. «Dupp» kjøttet tørt med kjøkkenrull/rent kjøkkenhåndkle. Salt og pepper, god varme i panna, og legg andebrystene på pannen med skinnsiden med. Stek til skinnet er sprødt (ca 10 min). Vend og stek ca 10 min. Bor i Danmark, og her er andebryst ganske så populært 😉 Anonymkode: 2bcc0...d42
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 2 hours ago, Anonym bruker said: Andebryst går i stekepannen. Riss skinnet på andebrystene med en skarp kniv. «Dupp» kjøttet tørt med kjøkkenrull/rent kjøkkenhåndkle. Salt og pepper, god varme i panna, og legg andebrystene på pannen med skinnsiden med. Stek til skinnet er sprødt (ca 10 min). Vend og stek ca 10 min. Bor i Danmark, og her er andebryst ganske så populært 😉 Anonymkode: 2bcc0...d42 Tusen takk for svar hvor høy varme?=) Anonymkode: fd5c3...429
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 Som nevnt over. Riss skinnet i ruter (ikke helt igjennom skinnet). Begynn med å legg de med skinnsiden ned i en tørr KALD panne, og sett på varmen. Da slipper den sitt eget fett som du steker den i. Stek på ganske høy varme til den fått fin farge. Legg den så i langpanne, denne gang med skinnet opp og øs stekefettet over. Ha i ovn ca 10 min på 200 grader. Ta ut, og la brystene hvile ca 10-15 min før du skjærer i den. Anonymkode: d010f...0f9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 1 hour ago, Anonym bruker said: Som nevnt over. Riss skinnet i ruter (ikke helt igjennom skinnet). Begynn med å legg de med skinnsiden ned i en tørr KALD panne, og sett på varmen. Da slipper den sitt eget fett som du steker den i. Stek på ganske høy varme til den fått fin farge. Legg den så i langpanne, denne gang med skinnet opp og øs stekefettet over. Ha i ovn ca 10 min på 200 grader. Ta ut, og la brystene hvile ca 10-15 min før du skjærer i den. Anonymkode: d010f...0f9 takk for tipset Anonymkode: fd5c3...429
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #6 Skrevet 19. februar 2019 1 hour ago, Anonym bruker said: Som nevnt over. Riss skinnet i ruter (ikke helt igjennom skinnet). Begynn med å legg de med skinnsiden ned i en tørr KALD panne, og sett på varmen. Da slipper den sitt eget fett som du steker den i. Stek på ganske høy varme til den fått fin farge. Legg den så i langpanne, denne gang med skinnet opp og øs stekefettet over. Ha i ovn ca 10 min på 200 grader. Ta ut, og la brystene hvile ca 10-15 min før du skjærer i den. Anonymkode: d010f...0f9 skal den ikke stekes på begge sider? Anonymkode: fd5c3...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå