Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt. 

BF ser barnet ca 5 uker pr år. Bruker da barnevakt flere av dagene. Historie for seg selv. 

BF får to barn med annen dame etter noen år. 

I går annonserte de at de hadde fått sin nr 2. Og skrev #tobarnsfamilie #vårthjertenr2 #babynr2. Dette innlegget la mor ut, med han tagget i det. 

Hva synes dere? Han har jo et barn fra før. Hun er ganske stor. Vil ikke dette være sårende for henne å lese på pappa sin Facebook vegg? Og er det nødvendig å repetere 3(!) Ganger at de har to? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn gjør far til min datter også. La ut i det vide og det breie da han og samboer fikk barn - #kjærlighetsbarn #minførstefødte #bestedatterenmin osv. Han glemte fra da av at han hadde en datter til. Nå er det 7 år siden sist de traff hverandre. 

Enkelte menn, og kvinner, er jævlig enkle 

Anonymkode: 2f445...f43

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sånn gjør far til min datter også. La ut i det vide og det breie da han og samboer fikk barn - #kjærlighetsbarn #minførstefødte #bestedatterenmin osv. Han glemte fra da av at han hadde en datter til. Nå er det 7 år siden sist de traff hverandre. 

Enkelte menn, og kvinner, er jævlig enkle 

Anonymkode: 2f445...f43

Valgte barnet selv å ta avstand eller var det han som valgte det? 

Hadde det ikke vært for at besteforeldrene hennes savner henne sånn og tar seg fri i alle skoleferier- vet jeg ikke hvor mye hun hadde vært der. Føler mer og mer at hun er uønsket hos far. Og så etter sommeren kommer jeg ikke til å ta noe initiativ til å informere han om ferier mer. Er drittlei. 

Skrevet
51 minutter siden, shewolf skrev:

Valgte barnet selv å ta avstand eller var det han som valgte det? 

Hadde det ikke vært for at besteforeldrene hennes savner henne sånn og tar seg fri i alle skoleferier- vet jeg ikke hvor mye hun hadde vært der. Føler mer og mer at hun er uønsket hos far. Og så etter sommeren kommer jeg ikke til å ta noe initiativ til å informere han om ferier mer. Er drittlei. 

Det skjønner jeg godt. Bare pass på å holde god kontakt med besteforeldrene, som bryr seg om henne.

Anonymkode: a96f6...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...