Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Jeg har ikke peiling pÄ Instagram, men jeg er over middels interessert i interiÞr. SÄ jeg fÞlger en del kontoer pÄ instagram som ikke er lÄst. Mange fine hjem der ute. Har ikke konto der. SÄ igÄr laget jeg meg instagram konto, og la ut et bilde men etter 9 timer ingen likes, ingen fÞlgerne, ingenting. Selv om jeg la til 10 fÞlgere. SÄ jeg skjÞnner ingenting jeg.  Hvordan er det det funker? Noen som gidder Ä forklare? Anonymkode: 2c803...bb5
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 For det fÞrste, har du sjekket at profilen din/bildene ikke stÄr pÄ privat? Du mÄ gÄ inn i innstillingene og se. Selv om du legger deg til som fÞlger, sÄ er det ikke sikkert de fÞlger deg tilbake. De gÄr (kanskje) inn pÄ profilen din og ser om du har inspirerende bilder fÞr de vurderer Ä fÞlge deg tilbake. De med mange fÞlgere er nok sjelden de fÞlger folk tilbake. Hashtag under bildene er viktig, skriv de gjerne bÄde pÄ norsk og engelsk. Anonymkode: a04eb...a85
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 Hashtag er viktig om du vil at andre enn familie og venner skal se bildene dine. Start ogsÄ med Ä fÞlge folk du liker bildene til, jeg har en god del fÞlgere, og nÄr jeg fÄr nye, sÄ smetter jeg ofte innom profilen til den som har begynt Ä fÞlge meg. Om jeg liker bildene, sÄ fÞlger jeg kanskje tilbake. Om profilen er privat, og dette ikke er et menneske jeg kjenner, sÄ fÞlger jeg aldri tilbake. Om du begynte Ä fÞlge meg, og bare hadde ett bilde pÄ din profil, sÄ skulle det vÊrt noe helt spesielt for at jeg hadde giddet Ä fÞlge deg - med mindre du var sÞstra mi. Anonymkode: fe63f...ae9
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: For det fÞrste, har du sjekket at profilen din/bildene ikke stÄr pÄ privat? Du mÄ gÄ inn i innstillingene og se. Selv om du legger deg til som fÞlger, sÄ er det ikke sikkert de fÞlger deg tilbake. De gÄr (kanskje) inn pÄ profilen din og ser om du har inspirerende bilder fÞr de vurderer Ä fÞlge deg tilbake. De med mange fÞlgere er nok sjelden de fÞlger folk tilbake. Hashtag under bildene er viktig, skriv de gjerne bÄde pÄ norsk og engelsk. Anonymkode: a04eb...a85 Siden jeg er helt ny pÄ dette her, hashtag? hva er det? og hva gjÞr jeg for Ä hashtage? Profilen min er ikke privat, for nÄr jeg legger ut bilde sÄ stÄr det om jeg vil dele eller privat. Anonymkode: 2c803...bb5
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 Hashtag er nÄr du skriver #liveterbestute #interiÞr #lykkeland #happycamper eller hva du nÄ vil at man skal forbinde det med. Bare pass for skrivefeil, det er sÄ mange duster som legger ut spesielt engelsk med skrivefeil. Som #butiful der det skulle vÊrt #beautiful. #rÞdpenn Anonymkode: 0a93b...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ